Build up only 1 stategy!!!
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #46 Collapse

g bhai jan bilkul thik kaha ha apny k agr hm forex mai kamyab hoan chahty han to hamin sitrf aik he stratgy k sath kam karna chahia agr hm zyada stratgy ko use karain gy to double minded hio ajin gy or loss b ho sakta ha

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #47 Collapse

hm well ye aik acha point hai ..aur sub ko is par amal krana chahiye tstartegy aik hi bann kni chahiye ban if you are going to chang to agan and agan then you can not earn money even you loss your money in case your invite to chase my approach try and carry out as i take action.
      • #48 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rehan malik پيغام ديکھيے
        g bhai jan bilkul thik kaha ha apny k agr hm forex mai kamyab hoan chahty han to hamin sitrf aik he stratgy k sath kam karna chahia agr hm zyada stratgy ko use karain gy to double minded hio ajin gy or loss b ho sakta ha
        اصل پيغام ارسال کردہ از: kingz
        yea i agre wid u humey ek hi strategy banani chaiye or usi per amal krna chaiye to hum money earn kr skty hai agr ap zyada strategy bananaty ho to ap confuse hojaty hai or apko lose hota hai..
        suppose k Aap inverse stretegy K Sath Trading kar rahay ho or market koi Trend pakar leti hai tou aap kyaa karain Gy phans jayen Gy naa tou is liyee kehtay hain k trader k pas mukhtalif Stretegies honi Chahiyeen,na k ek he stretegy ko use karay jo new stretegy banayen usay pehlay demo par test karain agar result acha milay to live Account par Wohi Stretegy apply Karain or yahan Sab dostoun ko bhi Share Karain

Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
        • #49 Collapse

we make new planning then i think you can lose money and i think make one planning and be strict with it and then you can make money and if you are going to change it again and again then you can not earns per amal nahi karna chaeye.aik waqat main ziada strategy istamal karny se insan confusion ka shika....

• #50 Collapse

Forex mien agar koi success hona chahta ha tu usko sirf aur sirf ak strategy par umaal karna chya. Asa traders jo apni strategy bar bar badlata rehta ha kabi b kamyab ni hota. Agar ap successful trader banna chahta ha tu pehla forex ko achi tara learn kara phir koi apni ak strategy bnya (dusro ki strategy sa behtar ha) phir dekhna zoorar ap mien confidence pada ho ga

• #51 Collapse

you usually are appropriate That every day As soon as my spouse and i make strategy after that i will earn dollars if my spouse and i change The item every time AS WELL AS when i make new planning subsequently when i think You can lose cash ALONG WITH we think make one planning ALONG WITH end up being strict in That next anyone can make income AS WELL AS regardless of whether You will change The item again IN ADDITION TO again then You will not earn income even a person lose your current funds

• #52 Collapse

nikalo jitni zaroorat ho 100$ say 75$ nikalo baki 25$ chor do.bhi g is main app ko pehly app ko asa karn hota hynikalo jitni zaroorat ho 100$ say 75$ nikalo baki 25$ chor do. jo first points hots hain in mainsay appp koiss ki teen reading ko lay kay last wali jo reading hoti hay in ko app find out kar lety hain is mian app ko dehan say kam karna hy is main agr is ko pehly demo account per try ky

• #53 Collapse

Jee bro ye baat tou he kuch logg ese hote hen jo bohat sari stretgy use karte hen aur phir dismiss hojate hen inlogon ko just 1 staretgy per hi follow karna chiaye diffrent stretgy admi ke mind ko kharab kardeti hen thanks
                  • #54 Collapse

dear i am unable to understand to your point that what you want to ask and in naked trading you trade with unpredictable market behaviour
                    • #55 Collapse

ji haan dear forex trading aik bht acha business hai aur es business se acha profit earn kerne ke liye aap ko chye ke aap apni strategy ko follow kerte rho...
                      • #56 Collapse

My own favorite techniques usually are scalping AS WELL AS time frame trading seeing The idea While an individual distinguish for you to sell scenario are generally generating to then to help next you certainly you make use of ones ability to be able to conclude the industry. could you wish to chase THE approach, try AS WELL AS perform As my spouse and i acquire action.
                        • #57 Collapse

jee bilkul boht saari strategies se acha hai k bnda apni koi ek hee strategy kar le and ussi pe rely kare and dusron ki strategies pe na chle and naa k dusron pe depend ho
                          • #58 Collapse

aur sub ko is par amal karna chahiye.. startegy aik hi banani chahiye aur usi par amal karna chahiye kyun k agr do startegies bna li jain to banda cofuse ho jata hai aur kisi strategy par amal ni kar sakta aur loss mai chala jata hai.. strategy wo banaye jo ap nay khud sochi ho dusron ki na leinearn money if we change it every time and we make new planning then i think you can lose money and i think make one planning and be strict with it and then you can make money and if you are going to chang.
                            • #59 Collapse

my dear friendds forex trading marketing ki ek esi trading website he jo kafi achi he r ap logo nay 100% thek bat kahi hai. maine be bhot si strategies banae un main say bhot achi stratgy be thi. lekin maine amal ak par be thek se nahi kiya q mai new hun r abhi is I zarorat nhi pari.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #60 Collapse

you\'re appropriate The item every time frame While we make strategy and then we will certainly earn income regardless of whether my spouse and i change This every night out ALONG WITH when i make new planning then my spouse and i think You can lose funds ALONG WITH i think make sole planning AND become strict throughout It next you can create money ALONG WITH regardless of whether You are going to change The item again IN ADDITION TO again next You will not earn money even anyone lose ones cash

اب آن لائن

Working...
                                X