Now that you know some important factors
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

Boht sy log ye soch kr forex join krty hain k is main profit earn krna boht asan kaam hai jub ka aisa nhi hai is business main traders ko hr step py knowledge gain kry ki zarorat perti hai aur in case un k paas proper knowledge nhi hota to wo forex main survive nhi kr skty. So hamesha knowledge aur learning py concentrate krein.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

i like forex...Forex Trading main hum Sirf Buy or Sell he kartay hain,ab maslaa ye hai K ye kiaa kaisay jaye,bhai 5 Trilion Daily ki is market Main Say profit nikalnaa itnaa asaan bhi nahin hai jitnaa k Hum samajhtaay hain main Samajhtaa hon K Account open Karnay Say Bhi Pehlay hammain forex ki Achi khasi maloomaat honi Chahiyee,pehlay Demo Account par khob hath Saaf Karna Chahiyee,jab Samjhain k ab live Account main Trading Ki ja Sakti hai tou live Account open Kar K Trading Karni chahiyee,Simple si baat hai K jo bacha nursery Say parh Kar matric tak Ataa hai Tou us nay kuch na kuch mehnaay tou ki hoti hai tabhi Aglay Grades k liye qualify kartaa hai..i love forex as a passion and a job...

• #18 Collapse

My dear friends who aare beginnners in the forex barter and accept opened accounts, their important assignment is to apperceive the bill acceleration and fall. and acccording to their acceleration and abatement they should do trade. but alive about how and if to barter is so abundant important.
        • #19 Collapse

Bhai is mein jo important points or factors yay hai k apko is mein ziada kam karna hoga aur iskay zariye ap acha trade karsaktay hai aur trading karna bohat assan hojata hai esa karnay say
          • #20 Collapse

i like forex...those who aare beginnners in the forex trade and have opened accounts, their important task is to know the currency rise and fall. and acccording to their rise and fall they should do trade. but knowing about how and when to trade is so much important. so the very basic is the rise and fall of currency and according to it they should trade...i love forex as a passion and job and work so i like it...

• #21 Collapse

very nice thread i like it and appreciated this type of threads which increase our knowledge and i am new
              here at forum and i seek many things from this forum like this type of threads but as concern of answer
              of this thread i am not able to give clear answer until i seek this completely. but i know that this forum is very best thanks....
              • #22 Collapse

bhai g Pak forum key ye sab say bari quality hai k is main learn kerni ko bohat kuch mil jata hai. ager aap mehnat karin tobohat kuch seekh saktay hain...
                • #23 Collapse

jab ap is main senior ho jatey hain to is main ap bahut sarey fectors jan jatey hain aur is sey ap ahci trading karney k qabil ho jatey hain.
                  • #24 Collapse

Assalam u Alikum dear... :) ji han forex trading itna asan kam nhi hai esk leya hmain learning krni parti hai.. learning is earning.. jab learn kr k krain gay ro forex ik money making machine ban jati hai
                    • #25 Collapse

g han bhai jaan ap- ne sahi kaha jb ek currency buy hoti hai to dosri sell hoti hai isi trah ye proces chalta hai ap trading mein dono trah se profit earn kr sakte buy or sell kr k isi liye mein samjta hoon k trading sab se best business hai
                      • #26 Collapse

I gained properly account you can trade forex Thad can check what is probably the most commonly across account.demo account to your current primary operator of a new world.every a very simple and easy to operate the knowledge and personal Forex Forex book. Forex only a few important things you need to learn to understand and now experience.so knowledge that you do not have to learn to be a very help.If.
                        • #27 Collapse

Interest
                          Knowledge
                          pratice
                          Confidence
                          Skills
                          • #28 Collapse

the individual whom aare beginnners with the forex trade and acquire opened accounts, its important work is to be able to learn your currency rise AND ALSO fall. ALONG WITH acccording to the rise AS WELL AS fall they In case do trade. but knowing information about how AND As soon as in order to trade is usually and so much important. and so ones very uncomplicated may be the rise AS WELL AS fall associated with currency AND ALSO In line with This they In case trade.
                            • #29 Collapse

the individual whom aare beginnners with the forex trade and acquire opened accounts, its important work is to be able to learn your currency rise AND ALSO fall. ALONG WITH acccording to the rise AS WELL AS fall they In case do trade. but knowing information about how AND As soon as in order to trade is usually and so much important. and so ones very uncomplicated may be the rise AS WELL AS fall associated with currency AND ALSO In line with This they In case trade.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

اب آن لائن

Working...
                                X