"Find Technical Analysis Vs Fundamental Analysis?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

I was making $ 500 a day to clean as I gained, and I was really very happy, and I just have a lot more convenient for me to the terminal year, I want to tell the story of the business, time is expected.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

forex me agar aapko bahut hi jyada profit kamana hai to aapko bahut hi time forex me dena padata haiaur sath hi apako sabhi tarah ke analysis karana bhi aana chahiye i sliye aapko fundamental analysis aur technical analysis karana bhi aana chahiye aur dono me bahut hi fark hai aur wo aapko sikhne ke bad hi pata chalata hai
      • #18 Collapse

I think its extremely critical for the specialized investigation and as dealers we must ace the specialized dissection ahead of time and that is exceptionally essential and without a doubt we ought to have the capacity to ace the specialized first and it is the most overwhelming
        • #19 Collapse

forex ke business me trading pattern maloom krny ke liye hamary pas 2 analysis hoty hen un me se technical and fundamental analysis hoty hen normal condition me market technicaly move krti hy jab ke agar market me news a jati hen to fundamentaly move krti hey
          • #20 Collapse

fine technical analysis vs fundamental analysis Demo account is a very helpful.first tmie all new trader do not know about forex trade.if you want to the a good trader then will be huge trade in demo account.so i like to say last year
            • #21 Collapse

bhai jan forex trading business dosry online business ky muqably men aik high profitable business hy is business men agr ap high profit hasi krna chahty hen to ap ko technical analysis or fundamental analysis ko find krna zarori hy q ky in analysis ki base pr hi trading hoti hy
              • #22 Collapse

technical aur fundamental analysis me bhot he zyada fark hota hai bus hum ko dekh lena chahye k hum jb b kam ko kare tab hum ko is ko dekh lena chahye aur samjh kar he kar lena chahye ku k tab he hum kuch kam kar sake gay.
                • #23 Collapse

wese to is topic k bary me hr kisi ki alag he opinion mlega apko but mere khyl se technical analysis zeada important hx in dono me se humei technical analysis krni chahye aur humei technical moves pta lg sken market k
                  • #24 Collapse

Forex may technical analysis aor fundamental analysis ko follow krna bot zrori hy yh bot risky karobar hy aor es may ap daily earning tb kr skty hyn jb ap ko knowledge aor experience ho,forex bot strong aor interesting karobar hy aor hmy es may success ky ley skill ke zrorat hti hy
                    • #25 Collapse

Bro g ye to qsmat ki bat h k apko aik din ma 500dollar ka profit hogea h agr market eak agants chli jati to phr to apka balnce sab ur jana tha ku r bat rhe analysis ki t o hm sab taders ko eski zart hoti ha..
                      • #26 Collapse

technical needs to be learned first because it is more dominant in the market fundamentals in the appeal, although all are important, but we have to do from the most helpful first and that is how to learn and it's very good.
                        :cool:
                        • #27 Collapse

in my point of view both of them are essential but most best and is technical that give you good trend and make you trade in good profit so you should use best indicators and practice much to be expert in it
                          • #28 Collapse

dono ki bht zada importance hia ap trend ki zaray achi trade kar sakty aur market news sa be achi trading kar sakty aur achy decision sa market mein entwer ho kar apni risk ka mutabi earning lay skty hai
                            • #29 Collapse

mary khail main to dono analysis sy faida uthana chahy jo log in ko smjhte hain to un ky lay to behter hy keh woh donoo ko hi follow krian .
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

Technical analysis is widely used by forex traders. I also still rely on technical analysis skills in the trade. using technical analysis is good enough and can make enough profit for me. I just combine several indicators to help me analyze the market price.

اب آن لائن

Working...
                                X