Trade Forex using trend and make profit
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

ji bilkul hamay trend ko follow kar ka trade krni chye tb he hum apni tradeko wins kar sakty trend forex trading mein friend hai jb tk ya bend neh hota is liya ap acha indicators use karnay chye technical analysis mein
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

trade forex using trend and make profit you are student then part time trade is a best.but if you are profession for forex tarder than long time trade is a best.if you can long trade .so the basis of this that worth usually moves in a trader
      • #33 Collapse

ha trade ko market aur trend k hesab se karna chahye nahe tu market ko agar na analyse kar pae tu ap ko los ho be sakta hai aur los ko recover karna mushikl hai yaha
        • #34 Collapse

trade forex using trend and make prfoit Greed is very dangerious for Forex market.we should avoid it always time and should learn more by demo practice.real account is a very helpful.so the baiss of this that usually moves
          • #35 Collapse

tradeforex using trend and make profit Greed and emotion are very harmful for Forex business I think forex is a very smart business.i know forex can change your life and income.so the basis of the mercantilism is that woth
            • #36 Collapse

tarde forex using trend and make profit First time demo and then real account .every man can do the trade.if you invest and you earn to huge money.forex is a international business in the world.so the basis of this mercantilism is that wort.fgf
              • #37 Collapse

yaha per ap aram say acha profit earn kar saktai hai aram say or hamai zada sy zada yaha per earn karna chyah yah best online business hai hum logo k liya hamai yah karna chyah zada say zada time daina chyah is ko
                • #38 Collapse

I think, if we are earn the profit on the forex market then we are get the analysis the market & hold on the good strategy. Then we are able to perform the good work in the forex market & our earning is good. So in this way we are perform the best & good earning.
                  • #39 Collapse

I take one of your point very usefull and that is the second paragraph in forex trading we have a right to learn from any source we feel that will do us favour and better and I think that the best way for any body to start after obtaining the basic knowledge is to demo trade very well and see if he has made any mistake or not before taking further step to trade in the real account.
                    • #40 Collapse

dear senior bht acha sawal keya apny humen sekhna chaiye hum abi new hen is kam me itna nae pata in shaa Allah bht jald sekh lelngy
                      • #41 Collapse

g ha forex tradign jo hay agar app ache tarke se use kare tu ap forex profit earn le sakt hay forex p ap jo hay easy le profit le sakt ho ye businss best hay onnline hay
                        • #42 Collapse

trading ma success ko get karnay k lye hamain trend k mutabik working karni hoti ha. hum nay just order ko place neh karna ha.market ka analysis kar k pher market trend k mutabik trading karni chaye. tabhi profit hoga nhe to losses he hon gay or hamara account null ho sakhta ha.
                          • #43 Collapse

very nice thread i like and appreciated this type of threads which increase our knoweldge and i am new here at forum and i seek many things from this forum like this type of threads but as concern of answer of this thread i am not abkle to give clear answer until i seek this completely.
                            • #44 Collapse

yeh aik boht acha forum hy aur jo log forex mein new hoty hein un k liy boht acha hy aur ap ka thread bi boht acha hy muj ko ess mein seekhny k liy boht kuch mila hy aur mein ess ko boht zyadh like krta hoon. lekin jahan tk ap k thread k jwab ka talaq hy to mein abi new hoon mujh ko sai trh sy pta nai hy ess liy ai mein sirf study kr rha hoon and i like your strategy bro

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

yeh aik boht acha forum hy aur jo log forex mein new hoty hein un k liy boht acha hy aur ap ka thread bi boht acha hy muj ko ess mein seekhny k liy boht kuch mila hy aur mein ess ko boht zyadh like krta hoon. lekin jahan tk ap k thread k jwab ka talaq hy to mein abi new hoon mujh ko sai trh sy pta nai hy ess liy ai mein sirf study kr rha hoon~!~!

اب آن لائن

Working...
                                X