Try to control you emotions and try to learn from mistakes
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

yes dear you are right kiun k mera b ye he mana hai k jitna ho sakhye apna emotion per control karo or jitna ho sakhtye forex trading business k bhara ma learning karo kiun k es sy ap ko trading business ma fiada ho ga.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

Trading mein emotions ko involve bilkul nahi karna chahiye kyun k jab aap trading mien apnne emotions pe qaabu nahi rakh pate to aap koi naa koi aisi mistake kar dete ho jis se apko loss hota hai but agar loss hota bhi hai to hope loose nahi karna chahiye bulkey apni mistake se learning haasil karni chahiye.
      • #33 Collapse

yes we should control our emotions if i trade by follow trend and by taking low risk then we can control emotion by use of stop loss and also learn form mistakes it make you perfect trader and increase your earring
        • #34 Collapse

that is the most important part of the forex ,if you will not control the emotion and will not try to earn the profit in the good way after the learning then you cannot get the success in th forex that is why dear get the success in this way
          • #35 Collapse

forex trading business main trading kay doraan emotional ho jaana app ki trade kay liye nuksaan deh saabit hota hai aur app ko loss ho jaata hai kyun kay app sahi faisla nahin lay paatay isi liye behtar yeh hai k app emotions se duor rahain aur apni mistakes pe work karain taa kay loss control ho sakay.
            • #36 Collapse

g haan ap nay sahi kaha forex trading k doran emotions ko control karna bhut ziada zarori hai aur agar ham demo account par practice karte rahe to ham ye bhi kar sakte haen.
              • #37 Collapse

the emotion control is important because it can cause you problems when you will take the decision and it will also distract you because the best you an do is to rely on the analysis in this market. so try your best with the patience. thank you.
                • #38 Collapse

this is good to say that mistake and will fix it in the near future. I was making consistent profit for two weeks but today i got caught. But still i m willing to trade again next week because i know that what was my mistake and i will not do the same mistake again....
                  • #39 Collapse

forex keey work meey ager aap apneey jazbaat ko comtrol ker keey trading kareey geey tu aap ko achhi earning mill sakti hey ager kisi qism ki mistake hoo gai hey tu uss seey bi hum ko seekhna chahyee taa key next time bi ager koi mistake hooney lageey tu uss ko control kiyaa jaa sakeey jiss seey koi bara loss naa honeey payee iss liye tahammel k sath soch samajh ker forex kaa work kerna hoo gaa

• #40 Collapse

Dear friends, I think emotion ka kaam yehi hota hai k aap ko apnay nafs pay control ho agar aap ko apnay nafs pay control hai to ye kaam kafi had tak aap ko asan lag sakta hai.aur aap ko hames bina lalach k he kaam karna chahye.
                      • #41 Collapse

ji han dea apko chahiay k ap apne emotion pe control karen or ziyada se izyada learn hassil karen or apni ghltion par qabu paayen taakeh ap ko next time loss na ho.
                        • #42 Collapse

our emotional work...yehi hota hai k aap ko apnay nafs pay control ho agar aap ko apnay nafs pay control hai to ye kaam kafi had tak aap ko asan lag sakta hai.aur aap ko hames bina lalach k he kaam karna.....
                          • #43 Collapse

As we traders heard lot about forex that it is a quick get rich scheme.So facing a margin call or a big loss is a very good lesson for the forex aspirants, it brings him/her back to reality from his/her dreams. forex is a serious business and one should treat it seriously, its no child's game. one cant get what he/she wants (profit) all the time, so one should be well prepared to get some losses and try to limit it, if he has to make profits
                            • #44 Collapse

thats a very optimistic attitude bro. aur apni ghalatiyon se hi seekhty hain sab. kindly share your experience so that new users like me dont make the same mistake and lose our bonus in that . we can learn from other's mistakes too
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

g bilkul apny bilkul thek kaha hai hmen kabi bhe harna nahe chahiye agar hmen nuksan bhe horaha hai to hmen sochna chahiye ky hm sy kya galti horahi hai aur kis waja sy hmen ye nuksan hoa hai us sy hm agy ki trading ki me wo galti nahe kryngy aur is sy hmen bohat kch sikhny ko milyga

اب آن لائن

Working...
                                X