everyone dont loss
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

everyone dont loss
    some things that trading in forex is a time of waste.they think that forex is not a trusted site for earnig.its all fake.but i want to tell them that dont measure everyone in the same plate.think something different about the different ones
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

yes so many people think that forex is a fake business and posting in this forum is a waste of time but i totally disagree with them because with this forum i have made some good money that i am using for my upkeeping at any given point in time why working here
    • #3 Collapse

haan bohat se log isay fake kehtay hain aur bohat se log yeh sochtay hain kay yeh aik gambling ki tarah hai lekin haqeeqat main yeh aik proper business hai jahan app apni mehnat aur brain kay sahi use se earning kartay ho.
      • #4 Collapse

forex main har kisi ko loss nahi karna chahy kunkye forex aik real or trusted online business hai is main ap ko full time work karna chahye ta kye ap forex sa money earn kar sken or apni life ko change karny main success ho saken .
        • #5 Collapse

to make trust of other on forex we should not say them that forex is a real business untill they ask you.but if ou want to tell them so you tell tehm in this manner as they donot take you selfish.
          • #6 Collapse

Yes her bnda to loss ni khata.aur her admi buch bhe ni sakta loss se,.agar ap k pas system knowledge hy to ap phr behtr trading ker sakte hain...agar ap k pas knowledge ni hy to phr ap k lie thek ni hy .ap pehle training len phr start kren
            • #7 Collapse

g han dear ap bil kul theak keh rahe ho k some people said that ye fack hain but ye aik real business hain is par hum apni hard work se profit earn karty hain or some time losss b hota hain dear loss or profit is the part of business
              • #8 Collapse

Yes forex is a best business and its not fake business. we can earn alot of money from this business, internet pe ziada tar jobs fake hoti hain but ye aik aesa business hai jo 100% real hai yahan se bht se log earning kar rhy hyn and they are all happy from this business.
                • #9 Collapse

Forex trading 100 % trusted business hay yahan apko apki mehnat ka jaiz profit milta hay or ap yahan jitni mehnat kerogay utna apko benefit milega bass apko patience say kaam lena hay because loss and profit boths are part of business.
                  • #10 Collapse

yes this is not a fake business. if it was fake than we all will not be the part pf this business. it is a vast world wide spread reliable business. it has both loss and profit side in it. some people get loss in this business and some got profit,. it just depend how u trade
                    • #11 Collapse

according to em i think forex is the best business online that is very much profitable and n give you good earning it is real an have long life you have to work hard to get success in it
                      • #12 Collapse

i advise to new trader that without knowledge and experience you cannot get success in forex. so first learning then earning. new trader should must do more and more practice in demo.
                        • #13 Collapse

frnds forex ko wohi log fake smjhyty hy jo is k bary thek elam nhi rakhty ar logon ki suni sunai baton ko such man lyty hy ya kisi k kehny pay trde start kr dyty hy ar us k bary janty kush bhi nhi aysy logon ko jab los ho to wo kehty hy k ye fake chez hy
                          • #14 Collapse

Forex main har koi loss karta hay per loss ke bad app ko nafa ho ga aur app ko is main kamyab hune ke liye loss karna ho ga aur app ko is kam ko karne ke bad hi kuch hasil ho ga aur app ko is main experience aur app ko practice hi app ko is main proper work karne ke liye app ko kam karne ke liye tiyar kar de .

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Forex trading is one of the best market which I ever see and as per this I do guess that the trader need to try their best and obtain the best result from their demo account and learn how to control loss as well. I can now see the reason that now there is no how which any trader need to prepare for loss because by doing so is just as having no hope at all

اب آن لائن

Working...
                              X