Kaha se Muft signal mileaga?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #91 Collapse

    muft signals k chakkar main naa pare balk indicators ko samjhain aor apni trading khud karain is tarah hi aap forex ko samajh sakte hain
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #92 Collapse

      hai bhai g app ka bhai g forex may muft signal mil jaty hai bhai g forex may internet sey bukhat sey achi achi web sits hai jakhan sey hum get kar saktay hai bhai g signels investing.com best hai bhai aur may is ko bukhat hi like karta
      • #93 Collapse

        اصل پيغام ارسال کردہ از: daniya143 پيغام ديکھيے
        Agar aap koi aisi website jaante hai jo muft me signal deti hain to ya post kare.
        Dear min forex min bilkul new ho bulkh ye sub se first post hi aur min thora bhot janta ho but mujhe is ka shoke bhot ziyda hi aur min is ko seekhna chahta hon is liye min ne sub ki post parhin hin aur sumujh bi aie hi aur min be esci hi kro ga keh pahle khud seekhon ga aur phir is per earing kron ga na ke free signals ki besd per earning ki koshesh kroga and thanks,.
        • #94 Collapse

          My opinion about forex signals providers is this, never use a signal provider that has not been proven to work. also, always use you system to filter out the signals provided.
          • #95 Collapse

            Assalam o alaikum bhai mojy ek buhat hi behtreen wepsite pata hy jo aap ko kabi dokha nahi de gi acha profit bhi dilai gi www.apna dimag .com han bhai ye suc hy aap ny dimag sey karo sab seekh jao gy
            • #96 Collapse

              bhai mera to apko ye mashvara ha ap kisi bhi signal pe ghor na karen q k signals wrong bhi ho sakty hain or apko loss bhi ho sakta ha is liye ap mehnat karen or khud se experience hasil karen trading ka or soch samjh k trading karen
              • #97 Collapse

                Forex market main aksar log trading karne ke liye forex ke signals bhi use karte han. in signals ka yhe faida hota ha ke forex traders ko market ki movement ke bare main andaza lagana easy ho jata ha. main forex signals use nai karta.
                :o love FOREX without any condition :o
                • #98 Collapse

                  Dear intermnet pr esi bohat c sites available hai jha say traders free of soct signals lay sktay hai.lakin mere khyal say trader ko apni knowledge or strategies ki base pr signals ko diagnose krna seekhna chahiye Q k is say trader ki trading knowledge mai b izafa hoga or signals diagnose krna seekh paye ga.
                  https://t.me/pump_upp
                  • #99 Collapse

                    Salam bhe jan. Free signals k liy to ap ko many many sites mel jahn ge par they all are just guss. Ap ko un pa be atmad nh rahy ga. Q k ap ny trading krna ha apny account k hasb sy ur apny mind sy. Un sy ap guss to ly sakty hain par decision nh karn gy. Ap apny forex friends sy discuss karn. Face book join karn. Forum ma friends creat karn to ap ko ezy rahy ga.
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #100 Collapse

                      Re: Kaha se Muft signal mileaga?

                      اصل پيغام ارسال کردہ از: Umairafzal90 پيغام ديکھيے
                      Dear intermnet pr esi bohat c sites available hai jha say traders free of soct signals lay sktay hai.lakin mere khyal say trader ko apni knowledge or strategies ki base pr signals ko diagnose krna seekhna chahiye Q k is say trader ki trading knowledge mai b izafa hoga or signals diagnose krna seekh paye ga.
                      Dear Muft signal ka faida nahi hai. ap es tarha kisi pay depend karain gy tu ap ko loss ho sakta hai. na ap kisi website sy signal lain or na he kahi or sy. ap ki strategy achi hony sy pehlay zarori hai kay ap ko basic pata honi cheye like ap kay technical or fundamental analysis achy ho jab tak yeh sahi ho gy tu ap ko kudh signal asani sy bana sakty hian or apni trade ko confidence kay sath kar skaty hain.

                      اب آن لائن

                      Working...
                      X