I want to learn MQL Programming System
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

Dear MY senior member mai aap sy pochna chahta ho . MQL programming system ko hum forex mai kis lya used krty hai . or perhaps iss ka kya tariqy qaar hai .or kya aap mai koi on the internet website dy skta hai jiss sy mai asani sy MQL Programming program ky baray mai kuch nakuch jaan sakhu .
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

Dear OUR senior member mai aap sy pochna chahta ho . MQL programming system ko hum forex mai kis lya used krty hai . or iss ka kya tariqy qaar hai .or kya aap mai koi on the internet web page dy skta hai jiss sy mai asani sy MQL Programming process ky baray mai kuch nakuch jaan sakhu .
      • #18 Collapse

• #19 Collapse

g bhai jaan mein to forex mein new hun muje to sirr 1 din hua hai mare khyal se MQL programme data base ko hi kahate hain lakin abi tk es ka sahi jawab nahi mila
          • #20 Collapse

How can i learn MQL programming System? MQL is stand for
            MQL servies mery khayal main data base ko kehy hain. laken abi tak sahi jawab nahi mila
            • #21 Collapse

• #22 Collapse

bhai koi muhje bata sakta hai k MQL kis k lye stand karta hai or es k lye hum ko ksy use kar sakty hain so kindly tell me this benfits any body know that
                • #23 Collapse

• #24 Collapse

• #25 Collapse

The chance is available you could maintain the lack of a few or even all your preliminary expense and for that reason you shouldn't commit cash that you simply can't pay for to get rid of. You should know of all of the dangers related to foreign currency as well as futures buying and selling, as well as talk to a completely independent monetary consultant for those who have any kind of uncertainties.
                      • #26 Collapse

The opportunity can be obtained you can preserve the possible lack of several as well as all of your initial cost and so you should not dedicate money that you just cannot purchase to eliminate. You need to know of all the hazards associated with foreign exchange in addition to futures exchanging, in addition to speak with a totally impartial financial advisor when you have any type of questions.
                        • #27 Collapse

I donot know about the MQL program what is this. I want to know about this. I am beginner and start the practice still on the demo account. After this I study about this. I still feeling this this very risky and dangerous business for the trader.
                          • #28 Collapse

app es forum main join kar k ak mont main 100 posting kar 200 ka bonus earn kar sakte ho or us say trade kar k profit b
                            • #29 Collapse

bhai jee MQL servies mery khayal main data base ko kehy hain. laken abi tak sahi jawab nahi mila??????
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

Meray frnd main apko btana chahuan ga k MQl k baray main ek thraed main bht detail k sath btaya gya hai ap page nmbr 2 opn krain to kashif sahib ki post pay puri detail say btaya gya hai is baray main

اب آن لائن

Working...
                                X