Do all people know about forex business?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Do all people know about forex business?
    Dear all forum member, Forex is an International business and it also interesting and profitable business. I just want to know from you all Do all people know about forex business? Can i do trade from Bangladesh.
    I my view not all people will know about forex trading and even for the banker too, and also for them who know forex trading, not all of them will like it, some of them may have a negative opinion about forex trading and some of them have no interest with it,
    but we do not make them as a bad thing, we just need to trade with well and make a proof, and also we see now, there are many new brokers come up like a mushrooms. and so we can take the conclusion that forex trading is growing with faster
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

hum asa to nahin kerh sakty kay tamam log forex trading kay baray main janty hain lekin boht se log forex trading kay baray main jan rahay hain aur boht se log forex trading ko join kar rahay hain is liye aapki baat kaafi hud tak sahee hai
    • #3 Collapse

mery bhai hamen forex treading mn jitna acha experience ya profit ho ga hamen utna he fida ho ga keu ky foex hamara life change krta han or hamen apni life change krny ky le ya koi bhe online businesss art kr skty ahn
      • #4 Collapse

g nai nai sab ko froex business k bare amy nai patahy ise k bare may hum ko pehly proper stdy karni ho gi ise se hum ko bohat fiada hota hy jab hum kisi business k bare maykuch jan jate hain
        • #5 Collapse

gee han bhai ap ne bilkul theek kaha hai i agree sab logon ko is ke bare main pta hona chahie or hame bhi logon ko is ke bare main btana chahi
          • #6 Collapse

Majority of people are unknown to this business and lot of people know about this business but avoid trading and in this way we can make good profit in the market. Always trade with good market strategy in order to become successful trader.
            • #7 Collapse

yeh true hai k her koi forex business k bare me nahi janta.but time k sath jaise is ki popularity berh rahi hai bohat se log is business ki taref aa rahe hain or is ko seekhne me interest show ker rahe hain.
              • #8 Collapse

if we want to get success in forex we need to overcome the fear of loss we need to overcome the greed factor we need to learn we need to practice of demo account or in the cent account we need to make up our mind that we want to do forex and we need to get some self decipnile,
                • #9 Collapse

g han dear forex ek online bussines ha jo kfake bussines nhi h kyu k ye ek international bussines ah is main se hum ache earning kr sakhty hain ye forex humri life ko change kar sakhha ha thanks
                  • #10 Collapse

yes kafi logo ko is business ka pata hai aur wo daily kam kartay hain aur yeh aik online great job hai aur yeh best making money business hai aur humay little effort need hoti hai so forex aik smart aur comfortable business hai yeh acha hai hum sab ky liye.
                    • #11 Collapse

g ha bhai mare khyal se forex trading k business ka sab ko he pata hai and issi waja se to yeh business aj puri duniya main kiya ja raha hai and har koi ab happy life guzar raha hai...
                      • #12 Collapse

Yes dear you are right every one not know about the forex trading. Yes very many people know about the forex and benefit of forex trading . We should inform to all the others people about the forex trading and their benefit to the other people to make the account and earn more. Forex is the only business which give the way to make their dreams come true with the earning in the forex trading .
                        • #13 Collapse

bhai jan men ap ki bat samajh gaya hoon ap ye pooch rahy hen ky ia saryo log forex trading business ky bary men janty hen to bhai jan g nahi forex trading business ky bary men sirf special logo ko pata hy forex aik international business hy
                          • #14 Collapse

mara khauyal se is wkt hamara mulk men jitna be kam ker raha hain un men jsut 30% log hi forex ko samjta haun gay... baki to bus ya apna pasa zaya ker raha haia ya phr wkat....
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

forex aek aesa buisness ha jo k bohat tezzi k sath phell raha ha aur tamam log is buisness mein bohat tezzi k sath involve ho rahe hen aur aek achi taraki hasel ker rehe hen is liye men samjta hun k tamam logo k leye he ye ek best ever buisness hai

اب آن لائن

Working...
                              X