Do all people know about forex business?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Realfx پيغام ديکھيے
    Dear all forum member, Forex is an International business and it also interesting and profitable business. I just want to know from you all Do all people know about forex business? Can i do trade from Bangladesh.
    I my view not all people will know about forex trading and even for the banker too, and also for them who know forex trading, not all of them will like it, some of them may have a negative opinion about forex trading and some of them have no interest with it,
    but we do not make them as a bad thing, we just need to trade with well and make a proof, and also we see now, there are many new brokers come up like a mushrooms. and so we can take the conclusion that forex trading is growing with faster

bro sary log kar skty hen magar abi kuch ko pta nahi ur kuch logon ko abhi ta chal rha ha isliya wo loge forex ko join kar rahy hen
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

ha ge forecx aik busienss hay aur is may ap ka jetna experience hoga utna hey earn karo ge ap aur acha khasa aearn kar sako ge... thanks best of luck///
      • #33 Collapse

forex business ko sab jantay hain aur forex aik international trusted aur reliable business hia aur aap kabi bi is business ko leave nai kary gy aur mein always m1 time frame use karta hoon aur news trading kar ky achi money make kar leta hoon daily so is mein aap ko loss bi hota hia aur profit yeh together chaltay hian is business mein.
        • #34 Collapse

Yeh dunya buhat bari hy. Yahan buhat say business hain. Tamam dunay to is business say familiar nahi ho sakti. Lekan yeh business buhat tezi say popular ho raha hy aur is ki waja yeh hy keh aap buhat kam investment say buhat jaldi aik achi income hasil kar saktay hain. Zaroorat is bat ki hoti hey keh aap ko is ko learn karnay key leye mehnat karna parti hy.
          • #35 Collapse

forex business ko har koi tu nhi janta kiu ke ye cyber world me hai.our kch janty b ha mgr darty hoy nhi isy join karty ke is me lose bht ho jata hai jo noobs ha
            • #36 Collapse

forex ko bht say log janty hain per ya nae kh skty kay sb hi ic ko janty hain bht say log aysy hain jin ko ic kam kay bry may bilkul b nae pta or bht say aysy hain kay jis ko pta to hai per wo ic ko risky smj kay nae krty. waysy mery khayal say tamam traders ko chahiya kay wo forex kay bry may duniya ko btayn takay logoun ko thk say forex ki smj aY OR wo ic kam ko kry
              • #37 Collapse

g bilkul g main ap ki bat sy agree karta hun r main smjta hun ky ho skta hai ky aisa hi ho r bht sy log is ky bary main janty hm is lia hm ko is ko karty waqat hm ko kisi r ko b btana chayia jo ky hmary lia thk hai
                • #38 Collapse

no dear all people do not know about Forex trading and online marketing stock marketing if you are expert and want to learn then you can know about trading and marketing it can help you become expert in trading and online marketing there is good and online marketing can help you become expert in online trading and marketing which help you
                  • #39 Collapse

no dear bot say log forex ko ni jantay forex ko to bot say log fraud samjty hen aur bot he kam log es ma investment krty hen khas kr k pakistan ma q k pak ma online fraud he itny zida hen
                    • #40 Collapse

yes prople forex ka business ka barye main jante hain but abi tak her koi forex ka business ka barye main nahi janta hain jo educated people hain aue internet ko used kar rahe hain ayse people ko forex trade business ka pata hain aur wo is business ko kar be rahe hain
                      • #41 Collapse

Forex trading market is a place where a trader can earn money without any limit.All he needs for making huge profit are learning forex trading too much betterForex will definitely change your life brother if you trade sincerely and you give enough time to forex marketwhen ever i loose money in forex market, i try to realize my mistakes and then i keep on working them and try to ignore them in furthur tradesi heard about the Mt4 so much but my opinion is that the MT5 is the latest version and it has the better feature as compare to the mt4 and i have no practical idea of both plate forum so i only have information that i share with you.
                        • #42 Collapse

No, all the peoples are not the Forex business. There are lot of the peoples they have no proper knowledge of the Forex market.
                          Those are peoples interested in this business then they are first to learn it and start the fore business.
                          • #43 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: realfx پيغام ديکھيے
                            dear all forum member, forex is an international business and it also interesting and profitable business. I just want to know from you all do all people know about forex business? Can i do trade from bangladesh.
                            I my view not all people will know about forex trading and even for the banker too, and also for them who know forex trading, not all of them will like it, some of them may have a negative opinion about forex trading and some of them have no interest with it,
                            but we do not make them as a bad thing, we just need to trade with well and make a proof, and also we see now, there are many new brokers come up like a mushrooms. And so we can take the conclusion that forex trading is growing with faster
                            no i mean in our country most people dont know about and they i mean dont know what is it and how to get money from it so that most of the people are ignorant and dont know what to do...
                            • #44 Collapse

Meray khyal se her koi is business kay barey mai ni janta lakin ye business tazi se phel raha hai or in the end sab ko is business kay barey mai pata chal jai ga or is per kaam karna be start karde ge or ye business gar beth kar her koi kare ga lakin profit usay he mile ga jo isay samaj kar kare ga.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

i think hmare yahan forex k bare me kafi km logo ko pta he lekin qk ye kafi profit hasil krne wala business he isliye log jladi hi iske bare me awareness hasil krlenge.or ye sabhi ko suit krta he siwae nokri pesha logo k

اب آن لائن

Working...
                                X