deposit should be huge or small...
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

Agar hum acha deposit kar sakty hai tou ap ko huge amount main bhi rakhna chaye forex main jitna hum karna chaye us say kahi zayda deposit kar sakty hai yeh humary par depend kartaa hai is say koi nouqsan nhi hai humy trading kay liye bhot zayda mehnat karni hoti hai phr hi hum bhot acha earn kar sakty hai.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

assalam o alaikum ager aap acha deposit kar sakty hain to hery hisaab say aap ko huge deposit account mein rakhna chahiye huge deposoit amoint mein aap kay pass risk kay chane bohot hai he kam hoty hain
      • #18 Collapse

dear dost humay shuru shuru mai waisay tw apni small deposit say he trading ko start karna hota hai kiu k forex trading mai ap shuru shuru mai small trading say he acha profit b hasil kar sakte hai is mai apko loss b nhe hoga or na he apka acount kabi wash hosakta hai issi liye mai khud b trading mai shuru say little trading kar raha hu
        • #19 Collapse

well jaanab ap ney sawal kiya hiak apko kya lagat hai forex k barey mai toh ami apko batata chalo k forex busness ek best online business hai hum is iaman bht sari earning kar sakty hai ghar bethy aur ye sab se acha businesss baki jitny b business ho un se..
          • #20 Collapse

A count up would go down very much, too, would be without moose sitting? or manually shut? and if she immediately jerked? I had the sad experience also inspired the position, the terminal did not close the elk did not put think unfold and as often happens
            • #21 Collapse

Main trading small deposit kay haq main hon hug deposit agercha acha hota hy lakin bahot ziada deposit bhi beher nahain hy q kay is ka koi bharosa nahain hy keh aap ko is main kis time loss aa jaye aap ka sara hi balance khatum bhi ho sukta hy is liay is ki kafi ahtiyat kernay ki zarorut hy.
              • #22 Collapse

our deposit matter on our experience and knowledge about the Forex trading business and if you have high level of knowledge about the Forex market then you can get better earning on having big capital in the Forex trading business and by this way you may got it in better way.
                • #23 Collapse

ji bilkul sahi bat ki hai app ny mein app ki bat sy agree krta hu nes liey app ko smjh k krna chaheay yeh kam sahi hai acha hai ........................................!
                  • #24 Collapse

Assalam o Alaekum, mery pyary Bhai jaan, kia haal hain ap kay ? Bhai investment jitni ziada hogi utna ziada axha hoga r ap ko utny ziada chance mily ga profit hasil krny ka, i think 1000$ is minimum to invest.
                    • #25 Collapse

dear forex international trading bessines ha jis may hamay investment karny Kay ley huge ya small dollar ke zarorat hote ha wo trader pr depend karta ha kah wo large trading karny my successful experience rakhty Han ya small my
                      • #26 Collapse

A good trader must be good knowledge of their business must collect a huge amount of experience anad must also really after is a good trader. I think a good trader must deal with large companies, since most of the capital of the great advantages
                        • #27 Collapse

deposit and should the paksitan forex forum trading of the work of the time and the free of the pakistan forex is the
                          • #28 Collapse

If you are invest the big money. This is very good. But you are work the market with the planning. So that you are successful teading.
                            • #29 Collapse

Hmm If You Are a NEw Trader Or a New Bie in the Forex Trading bussiness and You Dont know about a Forex Trading bussiness that How to Earn The Profit so You should Than Invest a Very Light Amount because u have a risk..

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

If You are a Best Trader Or A Experinced Trader If You have a Best Experince and You Know 100% That You Will Be Get profited So I will Recommend You to Invest A High Amount But Sure that You will earn aa Profit Than other wise no.

اب آن لائن

Working...
                                X