Success is Impossible If we dont take care of Risk and money management.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

bhai main aap ki baat se blkl agree karta hun actually men hamen pure risk ko analyse karna parta hai or uske hisab se money manage karke apni trading start karni hoti hai agar hum esa nahin karenge to ham loss men ja sakte hain...

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

ji bhai aap bilkul sahi hain aap ne apne hidayat ko bohat detail di hui hai take log is se madad lein.Risk management ko hamein apne damag mein rakh ke trading karni chahie take loss se bache rahein.
      FOREX PAK FORUM FOREVER
      • #18 Collapse

yes bilkul mare dost forex trading business me app agher bohot hi care se kam ni karte tu aur risky trades karte ha tu success hasel karan wo bi forex trading business this is impossible thing i thing so my dear friend.
        • #19 Collapse

Yes absolutely i agree with your point that if we dont care about risk,we will bear loss.Risk only reduces in forex when you have proper knowledge about the ups and downs of forex.One more thing,money management is most important in forex because without money management,we will increase the risk of loss in forex
          • #20 Collapse

g han yah na mumkin ya ky ap apni money kie parwaha he na karin aur trading karty jain to ap ko profit ho is sorat main sirf loss he ho ga. agar ap kuch kama bhe jatay han to wo bhe jald he loss ho jay ga
            • #21 Collapse

Ji ap saih keh rahay hein, trading me success ya money gain karna boht mushkil he agar ap begair money management ya planning k begair trading karty hein, success osi surat me mumkin he jab ap sary kams proper karin gay.
              • #22 Collapse

if we want to be a successful trader then we must have a money management to avoid the risk of margin call which will blow up our account.we should also take a small lot size to reduce the risk of loss and to make more profit.
                • #23 Collapse

agar mai apne baat karo tu mai agar trend ko dhata howa trade laga ta ho tu muzha zaror 1 pip or es sa jada pip ka fida jaror hota hai es say app apne strategy bana ker acha trade ker saktay hai agar app ko trend ke knowledge hai tu.
                  • #24 Collapse

yes of course you are right hum forex mein nae balky ksi bee business ya kam karny kay leay risk utana parta hai or apni mony ko mange kar kay kam karna parta hai tabe hee success hasil hoti hai is leay forex mein humy risks utany party hein
                    • #25 Collapse

ji han mere khyal men ap forex men kamyab nhe ho skty jb tk ap forex trading men risk or money management ko control nhe kr skty or forex men kamyabi k liye risk or money management buht zrori he.

• #26 Collapse

g bikul success is imposible if apne manoy mangment aur risk ki care nae krn ga bhghr sochy samjy money invest krny ka risk laye ga to tb.

• #27 Collapse

janab ap ney jo posts ki hain sahi kaha hain ..bhai mian batata chaloo k forex amin ht se tps hain lekin kuch asey ahin jin ko samj na zaruri hain konwledge market experince soflot ye kuch chezu ko samjma chhayeh
                          • #28 Collapse

ap agar apnay paso kay liay plane nahe banay gay aur apnay target nahe set karayn gay to phir ap ko pata nahe chalay ga kah ap nay kasay meaneag karayn gay daily ka target set kar lana chahya kah aj kitna kamana aur kitna lose karna hy
                            • #29 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
                              As i experienced in my trading career that one thing is very clear and important that those trader who don't take care of risk and money management that they are mostly failed in trading.Because with the help of risk and money management that trader can easily understand that which volume and leverage is suitable for our trading according to capital and we can easily understand and take decision that when we need to deposit and withdrawal amount.Many new trader don't know about it and they never try to learn it and that's why they don't know about suitable volume and leverage.
                              We need to learn and discuss this important issue that are help us to make success in Forex
                              Please Discuss and share your opinion
                              :(;):(:cool:
                              Your information is good, money management and risk management are the things that a trader should learn before he starts trading, whether in demo or real account, and one more thing, if we use leverage in instaforex, then remember, if you have chosen high leverage then it doesn't means that you will get that high leverage in gold too. Because gold is another market than forex market, the high leverage is only available for forex market. I think whether you low your leverage with gold or not, the leverage in gold is fixed by instaforex.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

yes, forex trading business is risk business. success is possible in the forex trading business, when you will have some skill and knowledge of forex market. so, you will take less risk and good money management, you will make the profit.

اب آن لائن

Working...
                                X