if you want to invest in forex..
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

if you want to invest in forex..
    Salam,
    this is for all the people who want to invest in Forex. as this is very big market so risks of investing is also high and yes fraud people are also there now you have an opportunity to invest in forex with complete security of your investment, you do not have to give money to us instead you will be the owner of the account and every thing will be clean and clear....

to have further information can contact me...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

There are many benefits and advantages of trading Forex. Here are just a few general reasons according to Forex Trading.. why more and more people are choosing this market. Its a real and financial growing network.
    • #3 Collapse

a.s.a to all users whos use this site ya web money please provide the information about pakistan forex fourm i have want to know about this site because i have earn the money

• #4 Collapse

is main koi shk ni hia ho k forex trading aik wasee business hai jis main hum ager apnain ap ko investment kerayin gay and kuch aisay traders k say door rahayin gay jo trading k baray main itna knowledge nahain rukhaty.
        • #5 Collapse

asamoalaikum how are you.pashooo bahi ap ney sahi kaha es ke barey mey illam hona chahiey mey khud koshis kr raha hun es per reserch kr hun dua go

• #6 Collapse

slm dear members i want to strt my forex live some1 help me plz guide me how to open live account want to learn basics like which broker is best how to deposit etc etc thnc my cell 03056506079 my whatsapp 03466800818 nd my facebook moazzam_h45@yahoo.com i shall b thankfull to you broz
            • #7 Collapse

a.s.a to all users whos use this site ya web money please provide the information about pakistan forex fourm i have want to know about this site because i have earn the money:eek:
              • #8 Collapse

dear forex mai invest karne se behtar hy ap bonus account mai kam karain ta k ap ko ap ki personal investment ko loss na karna pare ta k ap ko acha faida ho aur phr ap earn b acha enjoy karo,,,
                • #9 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: pippak
                  Could you kindly give your opinion about FreshForex? I joined this broker sometimes back, I want to hear your opinion about them. Thank you
                  Main is broker ko 2 saal se janta hu aur inho ne kafi achi progress ki hai. Bohat sari maloomat inki site pe available hai ap wahan se check kar sakte hain aur live chat se b achi maloomat mil jati hain.

• #10 Collapse

Dekho agar Forex jese business mai invest karna ha to zaroori ha k broker acha warna risk boht zada hota ha. Mai to sirf mashoor companies k sath kam karta hon jese FreshForex yahan to mujhe har tara se madad milti ha investment pay khas tor pay in ka double deposit bonus jis se choti investment bhe itni bari hojati ha.
                    • #11 Collapse

Investment should always be done after double checking, it is possible to invest anytime we feel comfortable, but to reverse this is not possible at least with majority of the companies, so we got to be careful. I believe Forex needs 2 type of investment. First is the money which is obvious, but 2nd part is slightly unknown to newbies and that’s time, it is major requirement. For me I have given a lot of time in research and only than I found out Vinson Financials broker, this is one of the most reliable and reliable companies, so investment with them is always great.
                      • #12 Collapse

I suggest if you are a fresh trader with some basic learning then look for some tradeable deposit bonus that will allow you create some extra equity which might help you to rescue at the critical time of draw-down. Before apply your must make sure that its a trade-able bonus, because there are some other forex deposit bonus while might not help you to save in the live trading.
                        Last edited by ; 19-03-2016, 10:42 AM.
                        • #13 Collapse

yes agar koi person is business mi invest kerna chahta ha tu us ko lazmi is business ke whole risk ke bary fully information hasil hona lazmi ha sometime iysa bhi hota ha ke new traders kisi iysy broker ke pass apna money invest kerta ha ke wo relyable nahi hota ha and bad mi preshani hoti ha.

• #14 Collapse

Mere khayal se Forex jese business mai hume boht hi zada careful rehna chaiya kiu k yahan ek galti boht bhari par sakti ha. Mai abhe OctaFX broker k sath kam kar rah hon aur yahan investment boht achi rehti ha kiu k mujhe 50% bonus milta ha har deposit pay aur woh use keya ja sake is type ka to ise bara maza ata ha aur koi dar bhe nahi rehta to mai hamesha hi profit kama sakta hon aur woh bhe bar bar.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

investment ka masla nahi hota q k jub hum koi job karte hain to extra paise save ho hi jate hain ab baat ati hai forex mei investment ki to us k liye apko aik acha broker chahiye hota hai so us mei apko care karni chahiye.

اب آن لائن

Working...
                              X