Gbp/usd
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #766 Collapse

first of all assalam oo alikum my dear bhi ap ny yaha aj kl is status main apni baat ko share karty hoa ye jkaha hai k usd/jpy kya hota hain to main is k bary main is tarhaa kehna chahti hn k main is k bary main sirf ye janti hn k ye trading main use hota hai.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #767 Collapse

forex trading business men success hasil krny ky ky knowledge or experience ka hona boht zarori hy knowledge or experience kamyabi ki key hy GBP/USD aik acha pair hy is ki movement boht achi hoti hy agr ap ky pas acha knowledge hy to ap big volume use kr ky boht achi earning hasil kr sakty hen
      • #768 Collapse

GbpUsd par maine last month buy ki trade lgayi thi phr achanak sai market ne ulat jana shuro krdia phr dekhtay hi dekhtay mera sara profit khatam hogaya aur mujhay sara ka sara loss hogaya.

• #769 Collapse

my dear brother me forex me Gbp kia trading na hi use ki or na hi is ke barwe me mujhe pata hai or ha usd ke bare me phir thora boht janta ho

• #770 Collapse

GbpUsd par hmay trade zaroor krni chaahiye is par trade kr kay hamay acha earn krnay ka moqa milta hai forex trading mai hum acha asaani sai earn nhi kr sktay Forex trading mai hamay earn krnay kay liye bohot mehnat krnay ki zaroorat hoti hai forex mai GBPUSD par hamay soch smjh kr aur strategies kay sath trade lagani chaahiye.

• #771 Collapse

asslam-o-alailkum dear apne gbp/usd ke bare me kaha hai ke loss ka be samna kerna per sakta hai ji bilkul thek kaha hai q ke market ka koi idea ni lagaya ja sakta

• #772 Collapse

GBP/USD ne is hafte kafi logo ko surprise kardia bullish trend ki waja se jab k weak retails sales figure ha aur dollar bhe strong hogaya tha magar Friday k ending session mai ya pair expectedly move hona zaroori kardia aur 100 pips se zada drop hogaye aur ane wale week mai ya continue hoga.

• #773 Collapse

GBP/USD Thursday ko giri magar 1.44 pay support mil gaya jis ki waja se trend change hogaya aur wapis bullish trend chalu hogaya. Aj hafte ka akhiri din ha aur hum umeed kar sakte hain k price 1.4525-35 k bech mai band hogi aur agle hafte 1.46 level test hoga jis ko break karne ka matlab mazboot bullish trend warna bearish trend wapis shuru hojai ga.

• #774 Collapse

Dr Farrand apny kafe ache information Share ke h PR trade lgana as an nhi h GBP/USD all our prayers shortened
                    • #775 Collapse

dear ye aik boht he behtreen business hy jo ap ko boht aage le kar chal skta hy so ap mehnat karo aur sath sath apna faida b ache se le kar chalo///
                      • #776 Collapse

The daily pair recorded for the GBPUSD which comes today above the previous day pivot point that you can locate it at 1.4239 which indicate a probably of upward for the main index on the day. The crossover verifies the direction and for the current time the fast MA20 steps above the slow 48 MA to create a form of bullish pattern on the long interval. While the rates keeps below the line of the pattern magic pointer to build the shot of the downward direction on the current time. with this analysis support it could mean that the price is at upward turn and by the technical rules the price shouldn't break the support area near 1.4161 and the price of target could be found between the area of 1.4365 as well as 1.4435 in that order for next couple of hours buy orders

• #777 Collapse

dear jis tera say aj kal usd nahain stability haisl ki hai wo kabal ay tareef hain jis ki waja say gbp aj kal kaafi down jaa raha ahai and is ka trend down ki teraf hai.
                          • #778 Collapse

GBP/USD aj hafte k akhiri din mai neutral ha aur hum shayad 1.4285 k ander band hote hue dekhe gay magar agle hafte bearish trend chalu ho sakta ha agar 1.435 par na hua to warna bullish trend mai bhe ja sakti ha ya pair.

• #779 Collapse

the basic technical analysis leads to show a upward pattern as per the price related channel that could be monitored on the diagram of the GBPUSD while the price is near the upper value of this sequence that urges the holders to sell range with an objective inside of the next levels of 1.4175 and with another point of view the StepMA keeps showing a kind of marker on the short run which fosters the significance of making a long entry for the entire day. Also The set of stochastics seems to indicate an overbought shape by going towards the high scales of values 80 which can be a sign of a soft spot of the upward direction and a probably of downward way to take a place for the upcoming hours.

[img=http://imagizer.imageshack.com/img922/2445/mT7da1.gif]
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #780 Collapse

the starting prices of the GBPUSD today retains below the primary last day pivot at 1.4195 that could lead to a good chance for a downward trend on the present. As well as for the latest MA crosses the speedy MA20 takes it's location below the delayed moving 48MA which in total informs about a bearish trend on the long term. While the price keeps below the trend magic indicator that may favor the chances of the downward heading for the current market. now is the time to pithiness of the analysis and here is my favorites first about the direction I guess we are currently facing downward way and the market move shouldn't go over the resistance level at the price 1.4255 and the targets could be located near the area of 1.49 or the next price of 1.4015 on a row for short term sell orders

اب آن لائن

Working...
                                X