Silver
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

silver or gold ki market same hi move karti hey hamy 2no pair me se ksi 1 me hi trading karni chaye or 2no pair 1 sath up or down hoti hay es waja s 1 me buy or 1 me sell nahi karna chaye
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

Silver ko 1 hour time frame pe agar abhi dekhen to koi trend show nahi ho raha but Parabolic SAR candles k upar wali side pe hai. So aik acha setup hai k sell kiya jaye is stage pe aur kuch 20 pips bana liye jayen.

• #18 Collapse

Silvers market boht violate rahi peechle kuch dino mai aur humne dekha k ya 15.20 level k neeche gaye magar pressure itna zada tha k wapis trend turn hogaya aur ab 15.50 k opar chalrahi ha magar ise itna pata chalta ha k har dip pay buying horahi ha to abhe to trend bilkul bullish ha.

• #19 Collapse

as we can see that there is a upward direction according to the channel that can be founded on the graph of the SILVER and inside it you can see the price heading to the upper edge of the channel it should be taken as a good sell elevation towards the potential boundary of 15.315 and then a fast look on the StepMA pointer will lead you to see the signals which rise our confirmation level about catching the right direction and then allows the opening of long entry for the entire day. Also The set of stochastics seems to indicate an oversold shape by going towards the low major of 20 that came in assertion of the downward track improving the chances towards upward pattern to gain strength throughout the day.

[img=http://imagizer.imageshack.com/img924/1804/jDRN5Y.gif]
          • #20 Collapse

bhai jaan silver kay bary main mujhe abhi tak ziayada nahi pata main trading main new gold kay bary main pata ha curood oil or us dollar ka is par maine trade bhi ki hai demo account se or chart yahan kesy laya jae
            • #21 Collapse

the start price of SILVER on this day extended below the primary last day pivot at 15.26 that reveals the probability of downward bearing throughout today. As should be obvious from the moving crosses the MA20 which considered as the quick one is below the moderate 48 MA to make a type of bearish pattern on the long term. While the pair's price keeps above the dots of the Trend magic pointer that might support the odds of the upward trend goes for the upcoming hours. According to the analysis it is going to be at downward way and the market move shouldn't go over the resistance at the standard of 15.38 and the take profit could be set between the region of 15.16 then 15.105 for the opened sell orders
              • #22 Collapse

g dear silver ki trading k leya app ka account big honay chw qk as me bhe munafa bhe zida hotay hay or loss bhe zida hotay hay to mery khyal me to humay qurancy me he trading kerney chw
                • #23 Collapse

yes this can be a good advice first learn forex till you realize forex trading rules along with all market working. Then come to your real trading. people avoid long practice which can be not in their betterment:o
                  • #24 Collapse

silver app sab loog janten siver mean oil awr oil aj kal har jaga iestemal hoejata hai bhi kr sktay hain jo bohot asaan hai. sab loog janten siver mean oil awr oil aj kal harThis is up from $4.0 trillion in April 2010 and $3.3 trillion in April
                    • #25 Collapse

Forex me silver kya hota ha. uper me ne graph dekha ha . Ye forex markete me kis ley user hota ha. Or is graph me hum silver kis cheze ki nashandahi krta ha or ye kese kam karta ha or kya ye hum ko loss se bachahata hai
                      • #26 Collapse

Silver aur Gold ka chart takreeban aik jaisa he hota hai, aur Gold jub up marta hai to silver b up jati hai, aj kul silver ka trend down ja raha hai, we have to sell silver to take profit now days
                        125$ No Deposit Bonus
                        • #27 Collapse

Silver per kaam kerny ki main apko stregy btata hun jab markete suba openn hoti hai to up or down lazmi ati hai to ap ko chaye k ap 50 or 100 points ka order laga de markete open hony sy pehly pehly to jaisy hi market open ho gi to wo lazmi buy ho gi to ap ka order execute ho jaye ga
                          • #28 Collapse

Sir ap ny bil kol tek kaha silver py agar achi or dak kar tarad ki jaya to ap bahot zayada profit ly sakty han

• #29 Collapse

meray sub bhaio dosto ap nay agr forex may trade krne ha to ap silver say bhe kr skhty ho gold bhe ha is kay nadr per zyada best silver ha silver ka ya faida ha kay kay ap kam payment sa trade kr skty ho gold ma to zyada pymenat ho ge to ap trade kr sko gay
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

Silver ki market kay baray main mujhay nhi pata kay aaj kal Silver ki market kia chl rhi hai agr kisi ko Silver ki market kay baray main pata hai kay us ka kia rate chl rha hai

اب آن لائن

Working...
                                X