Fibonacci Expension
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Fibonacci Expension
    Hello Dears, Ma ap sa aj fibnacci Expansion or Fibonaaci Retracement ka bra ma pouchna chata hu, KIa KOi aisa member ha pak froum par jo Fibonacci use karta ha or muja or bs ko bta sakta ha ka fibinacci kisa use karta ha
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Brother, is ko samajhnay k lye ap ko zaroorat hay keh ap pahlay fibonacci ko samjho, lakin khair may ap ko bata dayta ho keh fibonacci retracement hum use kartay hain market k reverse k lye, aur fibo expansion hum use kartay hain market k extension k lye. market agar trend ko continue karti hay to fibo expansion may jati hay aur agar market reverse hoti hay to retracement may jati hay. may ap ko yeh picture k sath bhi show kar sakta ho aur us k lye mujhay new thread kholna paray gi.
    • #3 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: mehar allah
      g han me hon apko fibonacci use karne pe help kar sakta hun
      Dear agar ap fibonacci retracment use karna ma mari hel kar sakta ha to please contact me kue ka ma fibonacii ko use karna chaiata hu please help me dear I am wating for your ans
      • #4 Collapse

g guide me about the use of fibonacci not only me but also all trader who want to know about the correct use of fibonacci, I think that
        fibonacci is best indicator in trading.
        • #5 Collapse

nahi bhai me khud is business me abhi abhi aya hun me to jaanta bhi nahi hun indicators ke bare me is lye me abhi to aap ki koi bhi help nahi kar sakta hun lekin aap mujhe message kar ke rabta kar sakty hain me aap ko other indicator jese bollinger bands ke bare me bata sakta hun .
          • #6 Collapse

you have asked a very good question like you are asking about Fibonacci expansion and what are their functions and how we can use them according to when the market is continuing the trend the it is called fibo expansion and if we are good in understanding them then we can analyse the market and trend and we can earn more then
            • #7 Collapse

Fibonacci expansion ka matlab hai ke agar market apnay trend ko continue karay to usay hum Fibonacci expansion ke through check kartay hain. iss ko apply karna easy hai lakin iss se faida uthana aur market ko analyze karna aik difficult kaam hai.
              • #8 Collapse

sir mujhay es ky baray meen thora sa elim hy ky es sy market ka andaza hota hy ky market kis level tuk up ya down ho sakti hy, laikun detail sy maloom naheen hy, aghar kissi bhai ko detail ky sath maloom hy tu baraey meherbani es ki detail bata dey, shukrya
                • #9 Collapse

you've questioned an excellent dilemma just like you usually are wanting to know with regards to Fibonacci enlargement as well as the definition of his or her features as well as how we may use these according to when the market place is actually continuing the actual craze the actual it's termed fibo enlargement of course, if we are great throughout comprehending these next we are able to review industry as well as craze as well as we are able to make far more next.
                  • #10 Collapse

you might have questioned a good query as if you are usually wondering in relation to Fibonacci development as well as what are his or her functions as well as how we incorporate the use of these people as outlined by if your current market will be carrying on the actual development the actual it really is called fibo development of course, if were beneficial in knowing these people next we could study the market as well as development as well as we could generate a lot more next.
                    • #11 Collapse

you have asked a good problem just like you usually are wanting to know with regards to Fibonacci growth as well as the definition of the features as well as the way you incorporate the use of all of them in line with if the market can be continuous your craze your it truly is called fibo growth of course, if i am beneficial inside understanding all of them then we can easily analyse this market as well as craze as well as we can easily generate a lot more then.
                      • #12 Collapse

bahi ji mn ap ko abi is bary m bata nhe sakta me to jaanta bhi nahi hun indicators ke bare me is lye me abhi to aap ki koi bhi help nahi kar sakta hun lekin aap mujhe message kar ke rabta kar sakty hain me aap ko other indicator jese bollinger bands ke bare bata sakta hu..
                        • #13 Collapse

you employ inquired a very good question similar to you are asking information about Fibonacci expansion ALONG WITH what are generally the works ALONG WITH how my spouse and i will use them As outlined by While ones market is usually continuing your current trend the It is called fibo expansion AND ALSO regardless of whether we tend to be good in understanding them after that i will certainly analyse ones market AND ALSO trend ALONG WITH my spouse and i will earn extra next
                          • #14 Collapse

gi bilkul forex trading wahid bussines platform he jis se ap jalad az jald pasa kama sakte hen isme koi shak nahi.jab ap is se boht sara money ean karen ge to ap ke mali halat thek hojainge or ap khushhal hojainge.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

me fibonic treacement pehly istamal krta tha ub istamal ni krta me wasy ke market kocheck kr lyty hoon k correction kitni hai or markit kha tk rebounce kr skte hai isley mujy ub khas zaroorat ni parte wasy yah market ky trend me uska rebounce dekhate hai k market kitna re-bounce kry ge or kha sy wapis trend me ay ge
                              :cool: TREND IS YOUR FRIEND :cool:

اب آن لائن

Working...
                              X