کوئی سرمایہ کاری درکار نہیں ہے
بغیر کسی سرمایہ کاری اور
خطرات کے ٹریڈنگ شروع کریں
ڈالر کے ساتھ 1000$ ڈالر کے ساتھ
بونس حاصل کریں
55%
انسٹافاریکس کی جانب سے
ہر ڈپازٹ پر
  1. InstaForex affiliate program - the highest rewards on Forex! Earn by attracting clients! We pay up to 67% from company's profit!
Page 1 of 27 12311 ... LastLast

Thread: Investment say pahlay dekhnay wali cheezain

Accumulated bonus
    571.97 USD
    Thanks

Investment say pahlay dekhnay wali cheezain

Dostor, chahay ap copy trade karo ya PAMM investment, lakin kuch cheezay aisi hoti hain jo investor ko pahlay say hi dekh layni chahiyay, jis may sar-e-fehrist hay trader ki portfolio, aur us portfolio may sar-e-fehrist hay draw down, yeh draw down aik aisi cheez hay jis say pata chal jata hay k us investor k pass agar ap invest kartay ho to ap ka account kitnay khtray may ho ga, lakin yeh aik hatmi cheez nahi hay, ap us k sath sath investor ka balance aur equity chart bhi dekho, yeh bhi dekho k ab tak k us ki trade ki performance kia hay aur kitni total investment hui hay us k sath agar PAMM hay to. PAMM may sath hi yeh bhi dekhna hoga k kitnay month ka ya period ka locked time hay, agar is time say pahlay apni investment nikaltay ho to kitna penalty pay karna hoga.
    Signature Removed by Moderator.
    Reason: Personal Information shearing is not allow

2. The Following 2 Users Say Thank You to abdullah2008 For This Useful Post:

sadaf5846 (08-19-2018),zafar0313 (08-16-2015)

3. <a href="http://www.mt5.com/">Forex Spain</a>
    Accumulated bonus
    21.40 USD
    Thanks
    first time invest is so much risk but if you have skill then you will be make good if have skill and i think by the skill you will be do best and this is the best one for you to make good and i think this is the best one for make good

Accumulated bonus
    166.08 USD
    Thanks
    sir aap pehly sub say invest karny say pehly aap demo acoount pay kafi prctic karyen tah k aap ko real account main aap ko loss na ho

Accumulated bonus
    147.50 USD
    Thanks
    invest kerry ka koi meslaa nahi hy bes ap ko work kerna ana cehy phr ap achi in come hasil ker sekty hy agr ap ky pas konleg nahi hy to ap ko invest nahi kerna chyy ap ko loss bhi ho sekta hy

Accumulated bonus
    709.68 USD
    Thanks
    Are you talking about investing our own money in forex trading. if I am thinking right then what is the process of investing our own money in trading. please share with us the easy way to utilize our money in the forex trading business.

Accumulated bonus
    439.72 USD
    Thanks
    dear abdullah aap ne investor ko achhi suggestion di ha meray hayyal me forex me kisi bi trader ko judge kerna koi mushkil nai boht saari cheezain han jin se aik achha trader select kia ja sekta ha .invest ment kertay waqt ye zaroor daikhna ho ga k aap kitnay time k liay apni amount invest ker sektay han

Accumulated bonus
    18.60 USD
    Thanks
    first time invest is so much risk but if you have skill then you will be make good if have skill and i think by the skill you will be do best

Accumulated bonus
    136.34 USD
    Thanks

PAAM System

PAAM system is helpful when share of each investor is almost equal. if one investor has big ratio and other has small ratio, the investor with small ratio is on risk to loss his investment as by PAMM, the main trader place big volume depending on total equity; whereas, ratio is different and upon loss he/she will suffer

Accumulated bonus
    321.25 USD
    Thanks
    i agree with you that we need to see some things before investing our amount in forex trading with pamm and copy trade both are good but i think if you trade yourself then you can trade in a better way and the main thing you get that is forex experience and skills both are needed for trading and we need to think that how and whom we are going to invest

Accumulated bonus
    1,316.05 USD
    Thanks
    pak forum nay hamari bhot sari mushkilat asan kar de hain.hume ab is kaam me ab bhot sari invest apni jaib say karnay ki zrorat nahi hai.hum is kaam ko kar saktay hain agar hum is me bhot acha response den to.