Bid price kia hoti hai?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

g hai jan ap ne buht achi knowledge ham se share ki hai ap k kehne ka mtlab hai bid price kisi b pair ki pehli price hoti hai ya qeemati r or ask price baad wali qeemat hoti okhat
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

bid=sell ask=buy market window main humain ya 2non nazar ati hain aur in sy pata chalta hy ky market main curreny ka kia rate chal raha hy
      • #33 Collapse

Bid wo aik unit hota hai jo k kisi khas volume k liay aik specific price rate rakhta hai.. normally ye aik bohat fundamental unit hota hai jo k trade mei aik base unit ki hesiat rakhta hai.
        • #34 Collapse

bid or ask main thori confusion hoo jati ha sab koo . jis kiw aajah sa trades ko saamjhna main difficulty ho jati hay.Bet price is actually of which which is why we change the estimated currency exchange and advertising the camp currency exchange.
          • #35 Collapse

Quote price is usually that that we all swap each of our cited forex and also promoting the bottom forex. it's the different process to request price. The big difference concerning put money price and enquire of price is called multiply.
            • #36 Collapse

bid price is some goods price in this manners because this also be singnificant for forexmarket in this world because man can doanything afer learning like this afart...
              • #37 Collapse

Quote price tag can be that will that most of us trade each of our quoted foreign exchange and promoting the base foreign exchange. it's the alternate course of action to help question price tag. The particular big difference in between bid price tag and ask price tag is known as distributed.
                • #38 Collapse

Friends Forex market main Bid say murad currance key wo kimat ha. jis par ham apney koe b trade sell kartay hain or ya kimat hamarey buying trade key kimat say kam hotey ha. baat hay, bid price asal may agar hum urdu may kahain to keemat kharid kahain gay, aur ask price ko hum keemat farokht kahain g
                  • #39 Collapse

Quote cost is usually in which that many of us exchange our offered currency along with selling the base currency. oahu is the alternative course of action to help question cost. This distinction in between bid cost and ask cost is known as multiply.
                    • #40 Collapse

thanks a lot

اصل پيغام ارسال کردہ از: abdullah2008
                      Bohat achi knowledge share ki hay, bid price ka zikar kia hay to ask price ka bhe kar daytay, lakin sahi baat hay, bid price asal may agar hum urdu may kahain to keemat kharid kahain gay, aur ask price ko hum keemat farokht kahain gay. Jis par aik exchanger ap ko exchange kar k currency dayta hay.
                      thank u abdullah bhai aap ne waqai buht he acha guide kia hai aur bid price and ask price k baray main buht he asani aur khubsoorti k sath samjha dia...... thanks a lot........

• #41 Collapse

I am a new user and I have no idea about forex and its basics. I want to learn it like a passion and hobby. plz do share such a basic knowledge threads for new comers like me..

• #42 Collapse

and I want to start my forex trade business . is main profit ratio aur loss hazard kitnay percent hota hai....?

• #43 Collapse

precious me personally currency trading me personally new along with i'm sure how the put money price can also be known as the actual acquiring price along with i'm sure how the put money price will be the second label of buy price along with i'm sure that si similar to buy along with i'm sure which currency trading si the actual Se rile tee for many along with all of us need to look at our best to master forex trading tradings nd to generate money via forex trading.
                            • #44 Collapse

yar bid and ask wo hota hai jo aap jab bhi trade open karte ho to aap ki trade minus 3 se start hoti hai to ye minus 3 uci waqt forex market ko chala jata hai q k wo aap k account se minus ho jata hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

dear me currency trading me brand-new and i think that the wager price tag is usually termed this buying price tag and i think that the wager price tag is the next label connected with invest in price tag and i think that it si much like invest in and i think that will currency trading si this se rvle tre for all and most of us really should test each of our ebst to understand forex trading tradinga nd to be able to make moeny from forex trading.

اب آن لائن

Working...
                                X