Apni planning khud karain
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

ji bilkul humein apni planning khud karni chaiye kyunke koi aur nahin janta k humare liye ziada appropriate kya rahega or humein khud he apne liye soch samjah kar ek suitable plan bnana chaiye jo samajhna or usko follow karna hmare liye ziada difficult na rahe.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

You know your skills, abilities , flaws more than anyone so its better to make your own strategy and plan according to your nature rather than to follow someone else strategy and plan. you can take guidelines from others and from their strategy
      • #18 Collapse

It is very good for you as a trader to always have a very good plan so that you can use it and be well inform on the right market to place that will give you good profit from one level to the other and that is the sure way for you to gain

• #19 Collapse

Yes that is the truth for you to be able to make good success in trading then you must try at all times to have a very good plan so that with such trading skills you will be able to make good profit at any given period of time

• #20 Collapse

gee han mai ap sy bilkul itifaq krta hn jb bhi ap khud planning kty hain to ap ko apny pe bohat zyada itimmad hota hai aur ap confidence sy trade krty han aur agar ap ko loss ho bhi jaye to ap appni ghalti sy bohat seeekhty hain
            • #21 Collapse

forex trading business mai apny work ki hamy khud planing karni chaheya is sy hamy kaam karny mai problem ni ho gi agar ham apna target apny experience sy ziada bana ly gy to ham is mai apna loss karwa ly gy is lia hamy apny experience sy ziada target set ni karna chaheya warna hamy loss ho jy ga
              • #22 Collapse

Yes base on me i will say that it is very good for you to always have a very good plan so that when you are trading you will be able to place good trade and make good money at any given period of time

• #23 Collapse

yas bro mary khayal ma to ability to har ak k andar hoti lakan use koi koi karta ha jb ap khud karty hey to ghalat ya shi to ap ko andza hota ha k ap ny kis had tak batar keya ha or jb ap khud say karry gy chay ghalat he karay gy tb ap ko andaza ho ga k hamara experience katni had tak tek ha
                  • #24 Collapse

You recognize ones knowledge, abilities, imperfections a lot more than everyone consequently the better to create your own personal method and program as outlined by ones characteristics as opposed to to check out somebody else method and program. you possibly can consider recommendations through other folks and from other method yet do not duplicate paste all of them.
                    • #25 Collapse

han ji mera khyal hai ke start main humien apne se senior ki help zaror leni chiya is business ko behtar tor samjhne ke liye but jab humien experience hone lage tab humien apni planning kar ke business karna chiya ta ke huamara experience aur zayda bar jaye
                      • #26 Collapse

g han mere khyal me jab trader trading start karny lagy to us ko chahiye k wo planning k sath trading start kare jis se wo profit earn kar sakta hai. Jab trading trading start kare to wo apny analysis or strategy perfect rakhy or phir confirm kar le k us k analysis or strategy perfect hai or phir planning kare k us ne in in analysis k zariye aj ka fala profit earn karna hai is tarha trader ko trading me asani pada hoti hai or wo apna target easily complete kar leta hai.
                        • #27 Collapse

gee han mere dost aaap ne thek kaha hy k forex trading markit main ham jab bhee trade k leye planing khud hee kren ta k hamary experainc main izafa ho or achi trading sekh saky g
                          • #28 Collapse

Forex trading main planning ki boht ehmiyat hai. planning k bagher aap ache trader nahi ban sakte aur kabhi b win nahi kar sakte. hamesh apni planning insan khud karta hai guide line zaroor leta magr asool apne khud banata hai.
                            • #29 Collapse

TO be a successful in Forex we must have to make a proper plan and work on that plan step by step. If we can make our own way to work then we can make a successful life.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

Forex treading ko jion kerne k bad ap is me khud se planing krni chaye take apko is me kuch seekhne ka muqa milta hai or apki information me ezfa hoga jis se ap isme bhtr earn kr sako gay or is se bhtr learning apko demo account per b mil sakti hai .

اب آن لائن

Working...
                                X