Have patience
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #46 Collapse

patience is very much necassary agar patience hoga tu tabhi hum panic kara bagair apna kam karskta aur koi masla bi nae hoga!
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #47 Collapse

jee my dear ap na bhot acha explain kya ha ky bhot sa log balkhy forex aik asha business ha jis me bhot sa log is terh ke harket karty ah our me na bh starting me ya cheez ky th jis ke vajh sa me an loss kar dhya tha
      • #48 Collapse

dear mere khayl amin agy ap wakae he main forex main aik successful trader bnna chahty hain tu ap ko bht c cheezon ka khyal rkhna parta hai un main sy 2 ye hain 1 tu aptice sy kam lena bhi bht zrori hai or dosra greed ko avoid karein
        • #49 Collapse

Determination is an efficient superior together with we need numerous determiation meant for 0erform together with determination meant for results durng currency exchange.
          • #50 Collapse

certainly cherished there's no oubt that this money rubbing is actually a bane plus there's no doubt that this so that is that a grewt many with th potential trarers reduce around foreign exchange bsuienss because they are money grubbing plus slecting t ojust often be vibrant easy thus reckon that continue to keep qptience around foreign exchange so that you can make mojey using foreign exchange busienss.
            • #51 Collapse

dear agar hum sabar se kaam ley gay to humy ais mai kafi had tak bachat ho jati hai aor loss ni hota agar hum ais mai thora aram se kaam kary tab

• #52 Collapse

agar aap forex tradign ko aik achey patience ke sath kartey ahin to phir is main koi shak ki bat nahin he keh aap is main bohot hi jaldi achi trha se successful ho saktey hain aur phir apke fail honey ke chances bilkul khatam ho jatey hain.

• #53 Collapse

without a doubt pricey i'm sure of which greedy is usualy a problem in addition to i'm aure of which making sure that it is many connected with th profs4sionls eliminate with fx trading bsuienss since they are greedy in addition to to merly possibly be loaded switt well, i imagine that hold qptience with fx trading to help earn money from fx trading busienss.
                  • #54 Collapse

if i say that the forex is the business of the patient then it will not the wrong that will not be the wrong so for the success in the forex you must trade with the patient not with the greed or without the patient

• #55 Collapse

Tolerance is an excellent good quality and also we need a great deal of tolerance intended for training and also tolerance intended for achievements in currency trading. Tolerance will be the cause of achievements in tolerance. Appreciate it a whole lot.
                      • #56 Collapse

yes dear forex main sub ko hi pratics kerni hoti hai phire hi hum forex main acha profit ly shakte hain forex sub ko acha hi profit deta hai or main forex main khud learning ki hai or phire hi is main earning ki hai last main forex per
                        • #57 Collapse

yes my dear ap right keh rahy ho forex business ma wo trader he successful ho sakta ha jis ma sabar ha aur greed nahi ha jin trader ma yeh 2 baate nahi hen wo kabi b kisi b business ma successful nahi ho sakty ha
                          • #58 Collapse

forex ke stage par sabar aur wait karna bohat bohat he zarror hai kiyon k es mein greedy aur jaldbazi nuqsaan k bari waja hoti hai aur agar ap wait karay tu ap zarror market se kuch nafa he kamay gae thankful for question

• #59 Collapse

Patience definition, the quality of being patient, as the bearing of provocation, ... or annoyance when confronted with delay: to have patience with a slow learner.quality of being patient, as the bearing of provocation, annoyance, ... when confronted with delay: to have patience with a slow learner. ... and we go for those goals in specifically defined action steps and we don't give up.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #60 Collapse

han dear me ye manta hu k forex aik bohat hi acha bussiness ahi haamre liye or me ye manta hu k bohat se logo ne forex ko patience se hasil kia hai so i think if we want to win forex trading bussiness so we have to have much patience to earn some good income here,,

اب آن لائن

Working...
                                X