Dont always blame forex
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1186 Collapse

its always good for the new comers to make yourself and shape your personality in such pattern that when ever you get into the real trading the emotions and the greed should not over come you , because greed and other emotions are like poison for the invested money.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #1187 Collapse

more than thirty times volumes in all US equity markets. It means that around a simplified 1498574 skilled traders can hold one million US dollars out of the forex market on a daily basis and will continue to be the forex market has remaining funds more than what I have the New York Stock Exchange every day!Forex Trading now play a vital role in the global economy,
      • #1188 Collapse

G han me app ki is baat se agree karta hon hmen forex ko hi hmeshah blame nahi krna chahe kyun k is business ne hmary sath khuch nahi kia hm khud hi is business me loss ki wajah bnty hain or is business me loss b hm khud hi karty hain forex nahi
        • #1189 Collapse

It can be said that the self-learning forex option is a good way to gain experience in trading, and the reason is that this method allows him the opportunity to learn and rely on himself in accordance with the right foundations, and with the help of the guide file in the trading mechanism, where the company offers this option depending on previous experience, where they can get a copy for beginners (new traders), or advanced package (anyone who has previous experience in Forex trading), and in general, the education option Almatienaspahak reading
          • #1190 Collapse

donot always blame forex trading of the very great mind to the forex trading blame forex is the forum trading
            • #1191 Collapse

forex tarding ko kubhi bhi blame nahi kia ja sakta ha kuke is business mi agar loss ho ga tu wo trader ki mistake se he ho ga and us ko profit ho ga tu wo bhi us ki skill se ho ga forex market tu apny hesab se move kerti he rehti ha and ye tu tarder per depend kerta h ke wo is se kesy money hasil kerta ha.

• #1192 Collapse

we sometime become greedy and we don't even realize that we are being greedy. The best way to avoid greediness is to stick to a trading plan, fixed lot and the same old strategy. no matter what the market shows we should not do anything against our own strategy. Greediness is a result of not being disciplined
                • #1193 Collapse

It offers a full range of tools that will help you calculated risks in the form of maximum loss posed by open trading centers currently active and pending orders. The index shows the results in the form of cash and in a percentage of risk for each pair of currency pairs, and also appear in the form of a total cash risk in the graph separate window. You can organize the work of the risk calculator by running and disrupt the benefits of premeditation and price differences and commission calculations. You can also revise the visual display parameters. The index is available for two platforms MT4 and MT5.
                  • #1194 Collapse

Yes of course that youbare say the right that we are work the market planning. We are earn the good money. We are earn the money regular.
                    • #1195 Collapse

G han app ne sahi kaha ha hmen is business me har waqt forex ko blame nahi krna chahe kyun k ye aik asa business ha jis me hmen loss tu hota ha lakin hmen chahe k hm is business me sbr se kam kareen kyun k agr hm is business me sbr se kam karty hain tu hmen kisi cheez ki tension nahi hogi
                      • #1196 Collapse

Yes dont always blame forex kyoun k forex ek aisa business hai jis me profit be hota hai or loss beh hota hai ye sab kuch trader pe he depend karta hai wo mehnat kary ga to profit kamayga warna loss ki surat me forex ko blame na kary

• #1197 Collapse

yep insani fitrat ha k jb wo profit m h to kehta ha ye mera hardwork ha or jb loss m ho to samny waly ko blame karta ha .but its totally wrong thinking .ager ham forex trading m profit m hain to wo hamari mehnat ager kahin los hota ha to ham market ko blame karty hain .ups nd down to chalta rehta ha per sb se pehly apni ghalti find out karni chahye us k bad forex trading ko blame karna chahye
                          • #1198 Collapse

Hum main se aksar traders apnay loss kay liye forex trading ko responsible kahtay hain jab kay ye galat hai ager humain loss hota hia to kahin na kahin hum khud responsible hotay hain jaiasy kay hum nay trend kay mutabik trade nai lagayi hoti ya hum nay achay se learning ki hi nai trading ki so we are responsible for our trades
                            • #1199 Collapse

aslamoalekom ji bhi jan ap teek khe rhey hen ager ap khod ghalti karty hen or loss ka samna karna prta ha to akser ham log forex treding ko blem krty hen asa hame ne krna chahey kio ke hamary apny ghalt fesly ki wjha se loss hota ha na ke forex treding ki wja se loss hota ha.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #1200 Collapse

gee han bhai gee bilkul gee aap ny bilkul thik kah ha kay aap ko agar forex trading me koi nuqsan ho ya koi loss ho wo to aap ki apni galti ki waja sy hota ha isi liye aap ko chahye kay aap loss hony ki waja sy forex trading ko bilkul bhi blame na kary kue kay forex khud ek plateform ha

اب آن لائن

Working...
                                X