Page 303 of 310 FirstFirst ... 203253293301302303304305 ... LastLast
Results 3,021 to 3,030 of 3098

Thread: Mehnat ka faida

Thanks
    jitni apki mehnat ho gi apko itna hi is ka fadia bi milay ga is laiy hi apko apni mehnat ko kabhi bi zaya nai karnac ahiy jaisay kay apko apni investmnet say hi check karna ho ga kay apki khdu ki mehant kitni hai

2. <a href="http://www.mt5.com/">Forex Spain</a>
    Thanks
    yes we have to fight and announce the war for controlling the greed, and we have to promise that greed can not come to us anyhow, because wee all know that it is the main enemy for the trader in the Forex business, that's thing will give birth the emotion this also another thing in the Forex business, those are the main pave in the way of being success , but i am very sure that if we ant anything from heart we will success,

Thanks
    you have to face and beat your mind and know how to make the right control on the bad feelings to get the success , without it you will never success because the Greedy will lead you to lose

Thanks
    yes. always fight with your mind in matter of greed. just show your focus in trading and dont fall in greed matter. it will harm you in bad way , then you cant recover from it.

Thanks
    mehnat ik essi cheez hai kay jo kisi bhi field main ki jaey to iss kay results positive he hoty hain or hum mehnat kar kay he forex trading main apna naam kama sakty hain or iss field main aagy bharh kar earning kar sakty hain.iss liey hamain learning pay focus karna chahiey.

Thanks
    bilkul sea farmaya hai mehnaat bohot zarorii hai is k beghair forex main guzara nai hai sb se pehle ataa ha hard work jo jitna karae ga us ka utna hee faeda hoga so forex main ziyada se ziyada practice karain mehnat ka phul zaror mile ga

Thanks
    G han zehri c baat ha is business me hmen mehnat se kafi achi earning ho sakti ha or is business me mehnat ka phal metha hota ha is iliye hmen chahe k hm is business me hmeshah mehnat se kam kareen kyun k tb hi hm is business me asan ise achi earning kr skayn gyn

Thanks
    forex trading main hardwork ka bhot he zada faida huta ha ager ap forex trading main acha kam karna chata haan or zada sa zada profit banana chata haan tu ap ko forex main bhot zada hardwork karna hu ga jitna zada hardwork utna he zada earning or kam sa kam loss.

Thanks
    Hello my dear brother Thanks
    Useful and fascinating information please do more to take advantage of them
    Adequate
    Thank luck

11. Forex Game
    Thanks
    mehna t ka phal hamesha meetha hota ha forex trading business ma app ko chaheya k app mehnat sa kamm karen inshallah app zaror kamyab hongay, forex trading businss app sa sirf mehnat or time mangta ha bas.