Professional ROBOT 20% profit
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #61 Collapse

ap ne bht he achi information share ki hx hmary sth robot k bary me mai isy zur use kruga risk to hr jga hota hx robot k sth b risk ko lena chahye kia pta hmei faida ho he jae
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #62 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Dangerous007 پيغام ديکھيے
      Ye Robot Bohat High Risk Trading kare ga..
      ap is ko london OR new york session me use karen ge.
      is robot pe trade kerne k liye ap k pas 100 $ capital hona chaye.
      is ko M1 time frame me use kerna he or sirf EURUSD pe kerna he.
      Good luck...

Download

;););)
      bhai jan
      jaha tak mera khiyal hy k
      ap thek keh rahy hn
      is py trading karna bohat riski ho sakta hy
      • #63 Collapse

bhai g muje is bary me ni pata k ya kya hai or kiss tara use hota hai but ma abi sekha rhaa ho jasy he sek jao ga to pata hceal jae ga k ya kya cehsz hai or hum is ko kasy use ker askty hai.
        • #64 Collapse

salam bro muje is bary me ni pata k ya kya che hai or is sy kya hota hai but muje jana hai abi tak muje thek sy sumj ni ae k ya kya hai many kafi reserch ke hai but muje ni apta chal.
          • #65 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Dangerous007 پيغام ديکھيے
            Ye Robot Bohat High Risk Trading kare ga..
            ap is ko london OR new york session me use karen ge.
            is robot pe trade kerne k liye ap k pas 100 $ capital hona chaye.
            is ko M1 time frame me use kerna he or sirf EURUSD pe kerna he.
            Good luck...

Download

;););)
            dear forum friend har robot eurusd par he work nahi karta or robot jab be use karo to high capital hona chaye. 100$ nahi hone chaye because mostly robot ak time main bhot si trades open kar dete hen. is liye robot use karne kay liye 1000$ tak to account main hona chaye.

• #66 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: i12345 پيغام ديکھيے
              I think all robot is useless and fraud of others peoples that want to suffers peoples into and feel happy.I am assure you that if you do this business with full information and mull mind maturity then you can got success in this business with out the use of any robot.and earn unlimited profit from this market.
              A O A dear aisi baat be nahi hai. kuch robots hen. jo profit be bana kar dete hen. main be is cheez ko he prefer karta hon . kay trader ko khud trading learn karni chaye . lekin ager kisi trader ko loss ho raha hai. to wo ak profitable robot use kar sakta hai.

• #67 Collapse

Multi distinctive and wonderful and thank you for Information index
                Outfits words and phrases to organize bunched hold Thanksgiving, but who does not deserve you
                Of thee, O was presented to him a head start in the footsteps of science and education
                Made of thee, O did not wait tender
                Here dedicate expressions of thanks and appreciation.
                • #68 Collapse

very nice thread i like it and appreciated this type of threads which increase our knowledge and i am new here at forum and i seek many things from this forum like this type of threads but as concern of answer of this thread i am not able to give clear answer until i seek this completely.
                  • #69 Collapse

In Forex, there are many managers who provide many facilities for trade, but my thought is that you need to reduce your expenses to a minimum, the idea of losing a lot of $ $ $ and start saving until you have enough money to negotiate lot size needed to meet that goal monthly living his own trade. Once you can do this, you will focus on'' what we need "to do to survive and not what they want."

• #70 Collapse

very wise post..we should not be indulged in our dreams and forget about reality.small profits can aggregate to make enough capital than we can use to make a good percintage monthly without having to take big risks.

• #71 Collapse

within Forex, there are numerous managers which are usually providing several facilities intended for trade, but THE thought will be that you should cut your own fees to a minimum, The idea regarding ​​losing numerous $ $ $ IN ADDITION TO start saving until you use enough funds to help negotiate lot size required to meet It goal monthly living his or her trade. once You will do this, You might focus on what'' need "to do to survive AS WELL AS not what you want."

• #72 Collapse

The idea involving ​​losing many $ $ $ IN ADDITION TO start saving until you utilize enough dollars in order to negotiate lot size required to meet That goal monthly living their particular trade. soon after You might do this, You will focus on what'' need "to do to be able to survive IN ADDITION TO not what you want."

• #73 Collapse

It connected with ​​losing several $ $ $ AND start saving until you have enough money to be able to negotiate lot size necessary to meet The item goal monthly living their trade. immediately after You might do this, You may focus in what'' need "to do to be able to survive IN ADDITION TO not what anyone want."

• #74 Collapse

professional robot is very important is very important in forex Ye khud ba khud ap k liye best trade kar k ap k liye high profit earn karte hain or wo ap k profit me s 20 % charge karte hain jis ki wajah s ap ka profit kam ho jata hai behtar hai ap khud trade kare is s ap ka experience bhi increase ho ga or ap ka profir bhi.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #75 Collapse

bhai jaan mujey nahin lgta k koi bhi robo aap ko faidah de sakta he kiuon k jo kaam ap khod ker saktey ho our jitna acha ker saktey ho robot nahin ker sakta is liye koshish karo k robot ko use na hi karo balkey manual trade ko kerna sekho

اب آن لائن

Working...
                                X