Fibonacci Retracement k sath kon sa Indicator
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Fibonacci Retracement k sath kon sa Indicator
    ?Fibonacci Retrenchment Kay Sath kon sa indicator best rahega ? main MACD aur Stochastic per practice karha hun is it ok ? can i use two indicators at a time?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

I think it's very nice to fibonacci analysis and from that we will be able to figure out resistant and support in the form of smaller so that the movement of the market will be quite caught the wave and it was very good indeed and we must be ready and patient will be very good indeed.
    ;)
    • #3 Collapse

dear brother very nice post i like it very much but i m new at here so i can not reply your thread but i know on thing about your thread your thread is best to learn for all the people forex
      • #4 Collapse

fibonacci analysis tool is a very good and out of it will make us know resistant and support in the form of smaller so that the movement of the wave are very nice and all will be fine and all will be fine and all need the process and all the good will and patience will be very good.
        :D
        • #5 Collapse

fibonacci very nice as an indicator and it will read the support and resistance in the form of smaller and all need the process and all will be fine and will focus very well and it's very important. and hard work we will be very important.
          :eek:
          • #6 Collapse

yeh aik boht acha forum hy aur jo log forex mein new hoty hein un k liy boht acha hy aur ap ka thread bi boht acha hy muj ko ess mein seekhny k liy boht kuch mila hy aur mein ess ko boht zyadh like krta hoon. lekin jahan tk ap k thread k jwab ka talaq hy to mein abi new hoon mujh ko sai trh sy pta nai hy ess liy ai mein sirf study kr rha hoon!!!!!
            • #7 Collapse

mre khyal se fibonacci k sath moving average sab se best rahe ga es se apko market ki movement k lye asani rhe gi and 2sry ka mje ni pta k knsa thek rhe ga
              • #8 Collapse

dear sir Fibonacci Retracements are ratios used to identify potential reversal levels. These ratios are found in the Fibonacci sequence. The most popular Fibonacci Retracements are 61.8% and 38.2%. do indicator use karne ka to mujhe nahi pata dost
                • #9 Collapse

may samajta hun kay is kay sath sath bhai g macd best indicator hai bhai g aur sab sey nice indicator hai may samjta hun bhai g sab sey besy hai
                  • #10 Collapse

Well my friend you can use as many indicator as yu want although i do not encourage that because it is better to keep your trading system simple so that you do not get confuse along the way but if you still feel like use all those indicator then there is no problem with that
                    • #11 Collapse

fibonacci darasal khud aik bohat zabardast indicator hai aap is ko combine bana ker chalte ho sab say behtereen combination hota hai k ap fibonacci k saath candlesticks aur relative strength index ka combination chala ker chalo yeh aap ko kafi faida day ga
                      • #12 Collapse

Assalam O Aalikum, Bhai jan aap ki practice jin incators ke sath achhi ho aap wohi indicators use keren to theek hai. Fibonaci retracement ki mujhe to abhi bilkul samajh nahi hai magar main bhi do indicators se hi help leta hoon apni trading ke liay.
                        • #13 Collapse

I think it's very nice to fibonacci analysis fibonacci analysis tool and very nice as an indicator ,,,, most popular Fibonacci Retracements are 61.8% and 38.2%. do indicator use karne ka to mujhe nahi pata dostbut apko sirf isi par dememded ni ona chiaye
                          • #14 Collapse

Fibo k sath ager app khud say support our resistance nikal k trading karein gy to pher app easily fibo value k sath aik strong oder laga sagty hain jis py app ko acha profit mily ga
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Yeah bro u can use 2 indicators at one time or strategy aesy he banti hai k aap 2 ya 2 sa zeda inductor k use krin tu iss trha sa aap ahi syragybbana sakty hain and ussy demo or xaroor use jrna chaye check krna chaye
                              fibinacci k sath aap ko trend indicator like moving average ka jo hai MA ussy lazmi use jrna chaye
                              and har inductor ka apna hisab hota hai u can use Bollinger bands also

اب آن لائن

Working...
                              X