Own strategy then having a plan
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Own strategy then having a plan
    For me is yes having good plan for trade and well examine then no problem but in forex you have to learn lots and do more practice analyze the market very carefully and make your own strategy then having a plan before made trade it will help to get profit in forex.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

yes bro ap ne bilkul theek kaha hai kiun k agr ap aik plan bna kr forex mn trading krenagay to ap ko is mn earning krne ki asaani ho jay gi
    • #3 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: mehedibd پيغام ديکھيے
      For me is yes having good plan for trade and well examine then no problem but in forex you have to learn lots and do more practice analyze the market very carefully and make your own strategy then having a plan before made trade it will help to get profit in forex.
      yes brother a good trader must be a good planner but i would like to tell you that to becoming successful trader in this forum you should be discipline and and good decision maker because in Forex trading you will have to take right prompt decision at right time to avoid suffering from loss so we should be discipline and good planner.
      • #4 Collapse

ap ne bilkul theek kaha hai kiun k agr ap aik plan bna kr forex mn trading krenagay discipline and and good decision maker because in Forex trading you will have to take right
        • #5 Collapse

bro i agree ap forex trading k lya wasy he na start kry ap as k lya plain kry or ache se kry per trading start kry nye to ap ko loss be hu sakta hey
          • #6 Collapse

assalamu aylakum dear friend g bhai g app ney bikul hi sakhee kaha hai forex may b planing aur anlaysis kar kay hi forex may profit ko khsil kiya ja sakta heeeeeeeeeee
            • #7 Collapse

forex ki requirement keey mutabiq aap kaam kareey geey tu aap ko benefit hi ho gaa agerr aap iss peey amell nahi kareey geey tu aap ko definitely loss hi hoo gaa forex keey bareey meey learning leena bohet hi essential heey jo keey achi earning kaa sebub bentaa heey ager aap begair knowledge aur experience liyee forex meey kaam kareey geey tu definitely aap ko loss hi ho gaa
              • #8 Collapse

that is to good idea that we will make our own stratagy and then we will make our plan and follow him and that is to good and we will do any think my friend and i think that is very nice to work hard my friend
                • #9 Collapse

must is good trader must be a good planner but i would like to tell you that to becoming successful trader in this forum you should be discipline and and good decision maker because in Forex trading you will have to take right prompt decision at right time to avoid suffering from loss so we just recover profit
                  • #10 Collapse

har trader ki apni koi na koi strategy hoti hai jis ki base par woo plaaning kar kai trading akrta hai oor usi ki base par us ki earning ziada hoti hai ya loss .Hamain chahya kai ham apni strategy ko demo account par jitna ho saky karna chahya ..or us ka sath sath plaaning ka bger ap kabi bi trading mat karain ku kai agar aap ko maloom hi nai agy kia ho sakta hai too faida kia ???
                    • #11 Collapse

kisi bhe stretgey ko use kerny say lehly usy demo per test zarur ker lo ager usny apko her bar practice mein faida diya hai ten he us stretegy ko use kero werna isay real account per apply na kero
                      • #12 Collapse

g han bilkul indicators ki madad se profit bnaya ja skta hai kiun k indicaters hamaidsha positive hi hote hain or in ko follow krte huay trading krne se humain profit mil skta hai
                        • #13 Collapse

dear aap sahi ho ham sab ko apni own strategy khod select karni hogi quen kay agar ham kisi or ki strategy ko copy karine to us kay paas equity kiya hay iss ka andaza nahi hota hay ho sakta hay us kay paas equity bohat ziyada ho ham say to ya hamaray liya masla banjata hay.
                          • #14 Collapse

Yes dear you are right trade place krnay say phlay market chart ko zroor analyse krna chahiye or perfect entry or exit points k liye wait krna chahiye and then market mai in hona chahiye.Trading mai profit or loss dono hi hotay hai lakin agr knowledge,achi strategies or patience k sath trading ki jaye to loss level ko decrease kiya ja skta hai or profitable trading krnay mai kamyab ho skta hai.
                            https://t.me/pump_upp
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

must is usually good trader must possibly be an planner but i would just like to be able to tell people The idea for you to becoming successful trader with your forum you have to be discipline AND and good decision maker considering that the with Forex trading You might be required to acquire suitable prompt decision from right day for you to avoid suffering by loss so when i only recover revenue

اب آن لائن

Working...
                              X