Clear your concept About Trading
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Clear your concept About Trading
    I would say many people thinks that trading gives you tentions , loss but i have been working from two years this market dont give you tentions , we gets tentions when we work without proper learning so Never Blame Forex .Best of Luck work with mind and knowing the market in proper way.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Yes right we should clear our concept first about the trading to do the successful trading, also we need to concentrate on work all the time to understand the every movement of market and to change the life and to get the best profit from it.

• #3 Collapse

je jb ap trading start karny lagain to ap jis se practice kr rhy hn to ap ko chaye k ap us se apny concept clear kr lain ta k zaida difficulity na aye trading main
      • #4 Collapse

esa kuch bhi nhi he ke forex ko srif only rich people krsaktey han blkey hr koi is forum ko use kr sakta he or zaida tr kr rahey han or un me kuch ameer bhi or garib bhi .

• #5 Collapse

dost forex trading main ye dono aik dohsaray kay liya lazam mazloom hain jitni zaida app trading ki practice karain gain utnahi app ka experence barta jahay ga aur din ba din app ki skills bahtaar hoti jahain gi iss in ko jari rakhain .

• #6 Collapse

forex only rich man nai kar sakta bulke is ko har koi kar sakta hai jis ke pass forex ke bare me information ho or ha rich man is ko easily kar sakta ha or agar loss ho to woh suffer kar leta jab ke ghareeb .

• #7 Collapse

form here you can do that is really fgood form here you can do thatis realy goos form here y ou can d that .................
              • #8 Collapse

yaha pay wakee he kuch log aesay hotay hain jin ko apni trading ka pta nahi hota hai aur wo apnay concepts ko clear nahi kar patay hain unhe chahye k wo yaha pay apna kaam kare.
                • #9 Collapse

people mostly get tension when they start the work without knowing it or they don't have properly acknowledge about that work bt they have started to work on that business. when they have not plan things correctly, then they get in tension. otherwise this business not provide u tension. make ur work better, then u will not going to face any tension
                  • #10 Collapse

"first take experience about foreign trading business kiun k forex trading main ye dono aik dohsaray kay liya lazam mazloom hain jitni zaida app trading ki practice karain gain utnahi app ka experence barta jahay ga aur din ba din app ki skills bahtaar hoti jahain gi iss in ko jari rakhain.only experience clear your concept"
                    • #11 Collapse

yeah right we should clear our concept about the forex trading business if we want to do this trading business perfectly and also we need to get the best knowledge and experience of trading to make the more successful trading.

• #12 Collapse

hmmm baat ap ki bhi Theek hai,Aisa zaroor hai k kuch logoun Ko Kafi arsa Forex main Guzaranay k baad bhi yehi shikayat hai K loss hotaa hai main samajhtaa hon k proper planing Say or Risk managmenet or money Managment Kar K agar Trading Ki jaye Tou loss K chances Kam hotay hain
                        Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
                        • #13 Collapse

forex business is the perfect for earn money and this business form earn need many time skill and knowledge about this business.i know many people forex business is trade and earn huge money form this business.this business is the profitable and good for making money.i am many time forex trade and earn money.
                          • #14 Collapse

yes brother apko trading tab tak ne karni chaye hai jab tak apka trading k bary. me concept. clear. na ho jay coz agr ap trading without experience k. karin gy to apko loss hoga
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

this trading business perfectly and also we need to get the best knowledge and experience of trading to make the more successful trading.Aisa zaroor hai k kuch logoun Ko Kafi arsa Forex main Guzaranay k baad bhi yehi shikayat hai K loss hotaa hai

اب آن لائن

Working...
                              X