Forex ma kesy trading kay waqt stress ko dur rakhy?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Forex ma kesy trading kay waqt stress ko dur rakhy?
    Forex ma jab bhi trade open karty hay tab hum stress ma kiyu a jaty hay aur ha sa ghalti ho jati hay kahi na kahi...:(
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

if you want to know about the key dear in this its not hard to know what the key in forex and its need to learn
    and after this learning you`ll understand what you must do in this market dear
    • #3 Collapse

you can reduce your stress when you are making trading in a simple way you have to do the trading with full knowledge and with full skills then you can reduce you stress at the time of trading so my dear when you are going to trading so be relax then you can eran
      • #4 Collapse

my dear friend ap ne kaha hy hum forex ma stress ko dor rakna chaye g theek kaha hy agr market per kam kart hwe stress ho gay to hum se galti se galt order lag skata hy aur hum karbarr kar galt order laga kar pana aur noqsan kar date he huma chaye jab hum market per kam karn to easy ho kar kam karn
        • #5 Collapse

it is possible to eliminate pressure when you find yourself doing investing in a simple method you must do the investing along with complete understanding along with complete abilities you'll be able to lower people pressure during investing and so my pricey when you are going to investing and so always be loosen up you'll be able to generate.
          • #6 Collapse

That is the truth for you to be able to leave a very good life then you must learn how to always be in the right trend of the market that will enable you to grow from one level to the toher because trading is a very good key for you to have good success
            • #7 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: pk4x1234 پيغام ديکھيے
              Forex ma jab bhi trade open karty hay tab hum stress ma kiyu a jaty hay aur ha sa ghalti ho jati hay kahi na kahi...:(
              isliye dear ke hamen shuru main market ki movement aur uske indicators ki itni knowledge nai hoti aur na hi itna experince hota hai jiski wajase hum trading kane se darte hain aur stress mind hoke hamara confidence katam hone lagta hai hamen chaye ke hamehsa apne mind main aik palning aur strategy banaa ke tarding start keren aur market ki full knowledge ke sath istarh ap asani se trading kar payenge
              • #8 Collapse

yes dear me ap se agree hu or me ko ye khena chahata hu k stress lena sab ki mistake hoti hai or ye bohat hi ziada copmmon ho0 gaya hai so i think agar hume apni strees ko dur karna hai to hume ise bhool jana chiaye ta ke ache paise kama sake.
                • #9 Collapse

Ghabrata serf wohi he jisko pata hota he k osne forex mein koi khas mehnat nahi ki he osko pata hota he k osne practice nahi ki he osko pata hota he k os k pas forex mein itni khas knowledge nahi he so that's why wo ghabra jata he or loss kar jata he
                  • #10 Collapse

Forex trading ap kabhi bhi stressed mind ke sath nahi kar sakte,aur is mein kamiyabi ke liye apko apne mind ko fresh rakhna hoga,iske liye ap daily taregts set karen aur kabhi bhi uns targets se ziyada exceed na karen aur kabhi bhi over trading na karen.
                    • #11 Collapse

I am personally not expose to psychological pressure and nervous during much trading in the forex market Valmtajrp in the forex market is completely separate from me knowing what the people around me and relatives and other relationships and affects my personal life
                      • #12 Collapse

forex main ap tsli sy kam krian jldi na krian agr hm sahih jaga pr order palce krain gy to phir hm ho sahih faida ho ga aor earning hasil ho gi agr hm aisy kam krain gy to faida na ho ga
                        • #13 Collapse

Sub se important ye hai k trading ko easy na layn balke khoob mehnat karain aur trade k wakat full confidenca k sath trade lagayn apni pori mehnat karayn.ap ki jo requirments hain wo ap pori karain aur phir ALLAH par bharosa karty hoey relex ho jain.
                          • #14 Collapse

ji haan asa aksar hota hai k hamare sath k ham forex mai stress ko bht hawi karlete hain jab k hamen asa nahi karna chhye hamen forex mai stress se door hi rahna chahye take kamiyaab ho saken

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Ghalti un se hoti he jin main training aur malomat ki kami he agr hm ne apni ghaltyun ko control krna he to km se km capital ka demoo bana k demoo use krna chahy tb ja k hm apni ghaltiun ko control kr sakte hain.

اب آن لائن

Working...
                              X