Complete and tested strategy gives you success
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Complete and tested strategy gives you success
    I experience that when our strategy is complete and we add every our weak and positive points in it,analysis,risk and money management,leverage,volume,pair movements etc then we are fully secure to avoid greed and other things that are dangerous for our live account.We need to test our strategy on demo account first and then use it on live account.
    Share your opinions.
    :D:):)
    Humaray Behtareen Jawab Ky Mukablay Mai Hisa Lain
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

well mai ap ki bat se mutafiq hun aur ap nay jo kuch post kia hay agar ais par koi amal karay to vo aik successfull trader ban sakta hay.
    • #3 Collapse

jee han mai ap ki bat se agree karta hon agar koi new trader forex trading business ko complete read kare aur iss main demo account main practice kare tou woh acha trader ban sakta hai.
      • #4 Collapse

yes dear complete aur tested strategy hamain success bana sakti hai lakin pehlay apni strategies ko demo account pe check karna zarori hai ta k agr strategy mein koi mistake hai to wo door ho jae
        • #5 Collapse

g han forex main strategy zarori hay aur jo bhe startegy use krain
          wo unique and strong hona chaye aur is ki practice beh hona chye
          kuinkay achi strategy aik best factor hay
          • #6 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
            I experience that when our strategy is complete and we add every our weak and positive points in it,analysis,risk and money management,leverage,volume,pair movements etc then we are fully secure to avoid greed and other things that are dangerous for our live account.We need to test our strategy on demo account first and then use it on live account.
            Share your opinions.
            forex trading aik aisa business he jis men complete or achi strategies bohat acha result deti hen forex trading men kamyab hone k liye achi strategies or achi analyses hona bohat zaroori he is se hm forex trading men acha profit earn kr sakte hen or forex men kamyab ho sakte hen
            • #7 Collapse

strategies plays differentiating roles in your failure and success..and you are absolutely right that if we analyse carefully about our strategy then there are many less chances of loss and failure
              • #8 Collapse

yes, pre-planned strategies for trading help us to be more secured as compared to random decisions. Critical Decisions after careful examination of the money market and trading market tend towards profit side while without experience and knowledge we are unable to get success at forex.
                *** Silent Dedication ***
                • #9 Collapse

ASSALAM O ALAIKUM..
                  my dear brother apnay bohot achi baat kahi hai keh pehle test kia jaye kiun keh dekhe ye kaam thora risky hota hai jab perfect hojayeny toh success to zaroor milaygi
                  • #10 Collapse

yes i tested my own strategy in demo account when i saw its been working on it and helping me out so i tried to test this strategy in my real account from which i have got success just in one month and faced two to three times losses but happy with my strategy.
                    • #11 Collapse

G ha jnab ap nay bilkul thek kaha hy hume forex may real account may ane say pahle apne ap ko demo may chek karna chahiye kay hum kis qabil ho gai hain and kitni practice kar li hy phir hume real may ana chahiye is say hamara hi faida ho ga.
                      • #12 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
                        Share your opinions.
                        Brother, it is a fact that if you have good and tested strategy then you will be able to make money from this market, but remember that this market is not disciplined and if you think that one strategy will work all the time then you are wrong, you need multiple strategies to switch them according to market needs.
                        • #13 Collapse

forex trading business ko complete read kare aur iss main demo account main practice kare tou woh acha trader ban sakta hai. forex trading men kamyab hone k liye achi strategies or achi analyses hona bohat zaroori he is se hm forex trading men acha profit earn kr sakte hen or forex men kamyab ho sakte hen
                          • #14 Collapse

yes it is important to develop strategy to be successful in forex. but according to my point of view strategy is only developed by experience. if you have enough experience than you can develop strategy
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

g thak kha ap nay hamay pori planing kerty hoe trade kerna hay or is ma agar hum koi strategy to istimal kerty hay to hamay is per qaim erhna chaye or pori tarha soch smaj ker koi bhi faisla kerna chaye.

اب آن لائن

Working...
                              X