controlling fear during trading
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

controlling fear during trading
    i know that as a trader, one might suffer from emotions such as fear an when this happens, one may not trade at all for fear of losing money but at times you may fail to trade and lose a lot and recovering the loss may take time. How can one control fear?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

ye humaray sath aksar hota hai jb hum trade lagatay hain to foran hame lagta hai k hum ab is me loss kare gay lekin is ki waja ye hai k hame khud pay yakeen nahi hota hai,hamesha self confidence rakhe.
    • #3 Collapse

dear ye baat to ha k trading me loss ka fear her time rehta ha .jo experianced trader han ore un ki trading practice theek ha wo is fear se nikl ker trading kertay ha ore kaamyaab bi hotay han
      • #4 Collapse

This is common thing in trading because in forex trading when you trade and you get in losses than in started you get fear of losses but with the passage of time you can feel that this is common thing and after time to time your self confidence boost on your trading.
        Don't spam the forum
        Just work Honestly! Earn $0.20 Per Post Earn 200$ Bonus!:o
        • #5 Collapse

alertness, interest, knowledge, news and other's opinion are the key resources which may keep you safe from loss in any business activity especially in forex trading. trading is not the game but a way to earn and learn wisely and gain knowledge.
          • #6 Collapse

hamesha jab ap rules or planning kay bina kaam Karen gay tu fear har wakt rahy ga chahy wo forex trading ho ya dunya ka koi bhi kam. Jab aap market me jald bazi kar kay order lagaty hain tu aap uska result bhugat lety hain. Is liay hamesha koshish Karen kay rules kay mutabik chalen.
            • #7 Collapse

Bilkul umain trading k duran apny fear ko control karna chahiye warna hum apny he fear ki waja say apni trading ko loss main la jain gye, trading k liye humain self confidence hona chahiye, apny fear ko controlkarny k liye humain experienced hona chahiye.
              • #8 Collapse

agr haq hilal ke rozi krni he to chahie ka us kaam ko fear shafaf tareke se kren take humari rozi haq hilal ki ho fear kaam mushkil zror hota he leken hota to hilal e hena
                • #9 Collapse

Jab banda forex me pori tarah aa jai to sab se pehle to wo apne andar khud aitamadi lai tab hi aik kaamyab trader ban sakta hai otherwise wo 99% loss hi kare ga is liye zaroori hai ke be khoof ho ke trade lagain
                  • #10 Collapse

Jee jahan take mera khayal hai darr ko khatam krni k ek hi tarika hai hota hai agar apko loss hoa to har na mano or jab tak kosish krte rahe jab take profit hone na lage. Or har kosish pichli kosish se behtr honi chaiyeh.
                    • #11 Collapse

myt dear sweet friend ya baat to ha ke trading me lose ka fair her time rahta hia.jo exerience trader han aor un ki trading paratices theek hoti hia wo fair se nikal kar trading kaete hia
                      • #12 Collapse

Yes ,i am agree with you.eliment of fear is harmful during trading. work hard and enough practice to avoid the feeling of fear during trading.

• #13 Collapse

Yes controlling your fear during trading is only your struggle because nobody can less your fear this is your behavior then you must understand emotional trading can not give you success then be confident .
                          • #14 Collapse

You may well have been enticed into Forex trading by the extensive marketing campaings claiming that it is a get-rich-quick scheme. However, after a short a short time of forex trading you could find thatyour confidence dramtically wanes as you discover that forex is nowhere near as easy to trade as you orginally dreamt.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

That is the truth it is very good for you to control your mind so that when you are placing a trade you will be able to make good analysis and increase your account at any given time

اب آن لائن

Working...
                              X