Who lefts behind
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Who lefts behind
    Forex trade main kayi aik log disappoint ho ker iss kaam ko quit ker daite hain kia iss main kya sirf unki luck ki kharabi waja hoti hai ya forex ki, ya phir aap k khayal main kuch dosre factors hain jiski waja se they left behind and have unsuccessfulness.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

forex ko sirf wohi log chor jatay hain jin me khud par atmad nahi hota hai k hum wakee he kuch kar saktay hain.ye business aesa hai jissay hume karna bhot zrori hota hai aur dil say karna hota hai.
    • #3 Collapse

jee nahi on logo ke awareness aur knowledge kaam hai forex ke bare main.forex main trading kerne ke liye apko proper seekhna perta hai aur seekh ker he apko experience milta hai forex ke bare main.
      • #4 Collapse

I think they left behing in forex who has a lack of knowledge, patience, practice and hard work. Forex is a speedy market so we need to be worked hard for come forward. Thank you for the thread.
        • #5 Collapse

Well, sab say bara factor yeh hay kay hum log is field may enter tou hojatay hen, isay smjhnay bhee lugtay hen but hum ghalti sirf or sirf is may mehnat na kernay ki kertay hen. Hum ager mehnat kren, lagan say kaam kren, or sabit qadmi say is field may lagy rhen tou zarur qamyab ho sktey hen or chhorna bhee nahee parey ga kisi ko.
          • #6 Collapse

is main to start main to har ak ka he loss hota ha aur acha trader wohi ban sakta ha jo is main apna kam stop na kary aur jo kar data ha wo forex sy kuch bhe earn ni kar sakta is leay foerx lo leave na karin aur mahnat jari rakhain
            • #7 Collapse

Base on me any time that you are trading it is very good for you to concentrate so that you will always make good money so for that to be possible you must follow the trend at all times
              • #8 Collapse

Un k paas experience nahin hota koi news nahin check karta koi teacher k btae hove tariqe par amal nahin karta isliye unhen loss hota he is me un ka apna fault he agar vo sahi trah se pehle seekhen pher trading karen to unhen ya to loss hoga nahin agar ho ga to bohot kum.
                • #9 Collapse

mery khayal se forex ko bohat kam logon ne chora hoga kiun kay ye aisa business hai jis me loss kar kay bhi log isko karna chahty hain magar is business ko kabhi bhi luck se nahi jorna chahiay agar ye business apny level me reh kar kia jay or apny order me margin rakha jay market ki movement kay hisab se tu mera nahi khayal kay forex me big loss ki expectations hon gi.
                  • #10 Collapse

yah mah as akm ka bar ma bi tak aysa kuch karna chta ho sji ko aboi tak aysa kuch karna chta ho aysa bohot achi lagta ha muj yha aboho achi kammkar sakta ha as mah.
                    • #11 Collapse

the person who quit forex trading, they cannot understand trading work and they blame on business because of their unsuccessfulness. the main reason is lake of knowledge and experience. when they trade with low knowledge they get loss and leave forex
                      • #12 Collapse

Yes I think basic factor of loses behind is not case from your luck fault and not case from forex market about your loses I think main case from our no proper trading skill and uncomplete practice and experience with over confidence .
                        • #13 Collapse

As a trader it is very good for you to be very focus so that when you are trading you will be able to always gain from one level to the other so that you will always make good progress from one level to the other at all times
                          • #14 Collapse

alertness, interest, knowledge, news and other's opinion are the key resources which may keep you safe from loss in any business activity especially in forex trading. trading is not the game but a way to earn and learn wisely and gain knowledge.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

forex me we log peeche rhte he jo hard work nahe krte or learn nahe krte ager ap hardwork kre to ap leran ker skte he and this wil be good for u so do it and earn more and more from this buisniss

اب آن لائن

Working...
                              X