what is forex? for beginner
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

what is forex? for beginner
    for beginner I would like to suggest first learn about forex and then come to earn in the filed. without learning forex you can't be a good trader. there are a lot of material online available for learning forex you can easily do it.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Forex ak market hain.forex exchange currency hain.jis main ap buy aur sell kar saktey ho.buy yeh hota hain k market jitni uper gai apko profit aur necha gai to loss aur sell is ka ulat hain...
    • #3 Collapse

there is always loss and benifits in any business/trading. to get ride of loss you need full attentaion and good decision at right time and in a right way. if you didn't do so it will be totaly loss of time, money and other resources.
      • #4 Collapse

when you join you talk about the tyro and you need to learn because this learning will help you dear to know more
        and you learn about this trading dear and i like this when you trade to learn more about this
        • #5 Collapse

me b apko yehi suggest karunga k bhai sab say pehlay demo account khaolain us pe seekhain our phir forex me invest karin agar ap bina seekhay he forex me aeingy to jan boj k apna loss karain gy
          • #6 Collapse

Ye online currency pe buying or selling ka business hai jo kay hum foreign exchange (international market) kay exchange rates pe karty hain. Ye aik bohat hi vast financial resources business hai or is se hum daily base pe achi earning kar sakty hain. Order ki execution bhi instant hai or apni marzi se hum order laga bhi sakty hain or close bhi kar sakty hain.
            • #7 Collapse

Forex is the larges trading business in all over the world, and also some risky for the new traders, because there have no enough knowledge at start the trade, but they can get the great knowledge with the passage of time and also they can earn lots of money.
              • #8 Collapse

dear mera bi beginner ko yahi mushwera ha k kbi bi forex me seekhay bagher real trading na kerain .is se aap ko boht loss ho ga ore aap forex ko humaisha k liay chhorh dain gay .pehlay aap achhi tra study kerin ore demo practice reguler kerain phir aap is business ko reguler join kerain
                • #9 Collapse

Yeh aik mukamal toure per aik business hay or hamen bhee isay isi trah say smjhna chhaye, kisi bhee business may kamyabi hasil kernay k liye usay pehlay smjhna zaruri hay takay hum kisi bhii trah say kisi bhi pareshani say buch saken.
                  • #10 Collapse

asslam o alikum dear's foirex is a good business. forex ak bohat he acha good and best busniessha .as ma hum bohat he easily tariky sy earning kar sakty ha.
                    • #11 Collapse

My all friends forex aik acha and simple online busniess ha,jo beginners hoty hn un ko chaie k sab say pahly pakistan forex forum ke study kren and then on ka kam ba asani say kar sgty hn,ya aik good earner online job ha,beginner and seniors donon k lie.
                      • #12 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: moonji92 پيغام ديکھيے
                        for beginner I would like to suggest first learn about forex and then come to earn in the filed. without learning forex you can't be a good trader. there are a lot of material online available for learning forex you can easily do it.
                        jee han dear ap nay aik achi advice de hai beginners ko aur beginners ko forex kay real account main invest karny say pehly forex ko achi tarah seekhna chahiye aur demo per practice karni chahiye ta kay real account per loss kam ho aur acha profit earn kar saken.
                        • #13 Collapse

for the new traders they should trade after the learning the learning is the most important and we cannot get the success if we will try to do the trade without the learning ,that is why friends do the trade with the skills and learning then you will get the brillient success

• #14 Collapse

Yes forex mei trading karny sa pehly newbies ko forex trading k bary mei full learning karni chahye taky trading mei successful ho saken. Without learning we can do nothing we can't get success in the trading so learning is must to make high profit and good income. Newbies demo account pe ziada se ziada practice kar k achi trading kar sakty hyn.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

For beginner i would like to suggest at the first time learn about Forex and then come to earn in the filed . without learning Forex you can not good traders .

اب آن لائن

Working...
                              X