If you are consistent, you are successful
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

If you are consistent, you are successful
    Hello, today we will discuss about consistency in profits in FX tarding.

Well, if you want to know how much successful you are in Forex trading, just check out your consistency rate in profits. If you are making profits consistently you are a successful trader. One thing is very important here, it doesn't matter what amount you are taking out of the market, but the most important thing is your consistency.

So, always try to keep in your mind that, you have to be consistent in this market if you want to be successful.

From the original desk of miles...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

yes it is a truth that if you are consistent, you are not so far from your success. Being consistent means that do not be disappointed with your unsuccessfulness or losses in the first time. Keep following you right path and it will lead you to be a successful trader in the near future.
    • #3 Collapse

dear aap ne forex me consistency ko boht achhi tra discuss kia ha hum sub trader ko ye zehen me rukhna chaahiay k profit me close honay wali trades ziaada honi chaahiay ore loss me kum trades close hun
      • #4 Collapse

Yes apne bilkul thek kaha wese b hum sab janty hn k forex aik bht bht hi zyada risky business ha yaha pe profit b hota ha and loss b so hume chye k hum yaha ic kam pe zyada se zyada mehnat karn ta k hum yaha se bht achi earning kar sakn.
        • #5 Collapse

jee sir aap ki bat bilkul thek hai hamari kamyabi consistency sa profit kamanay main hain ham apni trade us pair pa lagain jo k conform profit da kar jay chahay wo kam hi kion na hon long term market main rehnay k lya consistency sa profit earn karna buhat zrori hai
          • #6 Collapse

mustakil mizagi honi chahiyay jop appko long term khelanay ka moka dey gi ,concistancy nahi tu app acha profit gain nahi kar saktay

• #7 Collapse

me nay pehlay b apnay chand doston ko ye btaya hai k agar hum apna daily ka profit daily achieve kar rahay hain to hum takreeban 99 percent achay trader ban chukay hain.
              • #8 Collapse

Sir jee Forex trading business mein aik successful trader hona bhot zarori hai.Ager hum aik Forex trading business k bary mein knowledge aur experience hasil karen to hum Forex trading business mein aik successful trader ban sakte hai.
                • #9 Collapse

jee han mustkil mezagi ,practice , learnig ,Study se kam karte rahain ge tu ham kuch kama sakte hain agar mustakil mezagi aur study nahin ho gi tu ap loss karo gai forex main intzar karna parta hai profit itna asani se nahain milta
                  • #10 Collapse

TECHNICAL ANALYSIS and fundamntal analysis
                    technical anlysis is forex market is based on charting and graphing numbers and the applying rules and equation to these charts this is much differnt then fundamntal analysis which uses news crrunct events economic reports political changes and other to analyse the market
                    • #11 Collapse

I have always been seeing the good side of trading the forex market whenever i have a continous trading, this consistency help me to monitor the day to day movement of the pair i trade and then know how to trap it.
                      • #12 Collapse

haan is mai musalsal kaam karenay say he app ko acha faida ho sakta hai or ager dill say kaaam kren gay tou he app ko kuch hasil wasool ho ga is liye mehnat karte jao
                        • #13 Collapse

You are probably right. Consistency is a good point for a trader. I am so pleased to get the nice information from you. Best of luck brother. Happy trading................
                          • #14 Collapse

brother hamen is business ko achi trha se fully confidence ke sath karna chahiye aur is main kisi kisam ka hamen koi lalach nahin karna chahiey to phir hum is main achi trha sey kamiyab ho saktey hain.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Ap nai sahi kaha. Har successful trader woh hota hai jo apni trading sai consistent profit hassil karai. Is ki waja yeh hai kai woh Forex mai kam loss karai ga and uskai orders bhi itnai perfect and accurate ho gai kai usko loss hi na houn. And jo log apna daily target bhi achieve kar letai hai woh bhi successful traders ki list mai atai hai.

اب آن لائن

Working...
                              X