What needed to start
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

What needed to start
    To start your work in forex, each beginner needed certain qualities in them, these are standards, set of ideas, plans, outlooks, and a proper criteria. If you have all of these, trust that your trade will work.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

I am agree with you because a new trader needs the followings for start forex trading :
    1) A business knowledge or standards
    2) Idea and strategy
    3) Planning
    4) Hard working and patience
    5) Smart and clever
    • #3 Collapse

Bass on me i will say that what is needed for you to start trading is for you to take your time and make good analysis at all times that will help you to grow at all times
      • #4 Collapse

har nay person ko bhot kuch soch ky he kam karna hota ha mager yah sub kuch wo demo sy he seekh sakty han ager ap demo use ni karin gy to ap kabi bhe ak achy trader ni ban sakty
        • #5 Collapse

trading start karnay k lye hame sub say pehlay tajurba aur baad me demo account pay practice aur phr thora bhot capital ki zrorat hoti hai jiss say hum forex start kar saktay hain.
          • #6 Collapse

bro mera mana hai ke hume agar forex trade markit joind karni hai os mean hume best huna hai tu hume demo account mean kifi ache se pertices karni chye jse hum yahan ba asni earn karskte hain ku ke ose hume yahan kse work karna hai os ki knowldege hoti hai.....
            • #7 Collapse

Forex k bare mein sune aur bageir jane ap forex pr kam ni kr sakte jb tk ap ko forex business ki information na ho tu ap na karen first rules business ka yahi hai proper learn karen forex ko aur training jari rakhen. phir start karen
              • #8 Collapse

Forex trading start karny kay liey knowledge or experience he zaroori hai.agar aap learn karty hain or aap kay pass experience hai to he aap earn kar sako gay.start main newbies beginners bonus say bhi real trading kar sakty hain.ye boohat acha chance hai newbies kay liey.
                • #9 Collapse

Yes agree with you before starting of trading business we must need to above all of mentions things for start our business, as well as we must have to computer internet connection and knowledge too, because if you have all of these things but not have knowledge so you can not earn money.

• #10 Collapse

Totally agree with you dear, as a beginner humen sab se pehly tu forex trading ki nature ko samnjhny ki zarurat hai or phir iskay accordingly apni timing, investment, learning ko set karny ki zarurat hai like any other business.
                    • #11 Collapse

main Samajhtaa hon Forex Trading Main Enter honay k liye Aap Ko Mind bana lenaa Chahiye k ye koi Sonay Ki Kaan nahin hai or na he koi Shortcut Way hai paisay kamanaay ka...Buhaat Sari Mehnat K baad he Aap forex Trading say profit Earn Karnay K Qabil hotay hain...Forex Trading Start Karnay K liye ek basic chez Discipline hai.
                      Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
                      • #12 Collapse

Absolutely right before starting the forex trading business every beginner have to learn about the forex carefully, and also need to make the best idea and best planning, and need to follow the rules and regulations of the forex.
                        • #13 Collapse

forex mai ane k liye hamen jis cheez ki zarurat hoti hai un mai sab se important thing hai hamari knwldge or hamara tajurba hai aur is k ilawa agr ham demo account se thori help lenge to kamiyab hojayenge...
                          • #14 Collapse

aick trader me ye khsoosyat hony chaye
                            1 good knowledge
                            2 cofidence
                            3 experince
                            4 patiance
                            5 avoid greedness
                            6 mangment
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Largemouth bass upon mepersonally i'll state which what's required that uou should begin buying and selling is actually that you should spend ome time as well as help to make great evaluatjon all the time that will help to develop all the time

اب آن لائن

Working...
                              X