Kis trha sy ham apna payza ka account verifiy kr skty hai or pasy deposit krwa skhty?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

well, my focus here was that you need to be in front of the terminal when you have any orders open, and you cannot relax. Bcoz it is your real when which is on stake. Yes, you cannot overcome when there is a news flash but you have to be very fast in taking decision on your trade to minimise the loss.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

ap apna account boht hi easy sy verify kr sakty ho qun ky agr ap ko apna account verify krna hy to phr ap ko forex trading my success hona ho ga or ap ka account bi boht hi easy sy verify ho jay ga or ap ko phr withdraw bi milna start ho jay ga
      • #33 Collapse

Just like people said That This has pertaining to big traders whom have quite a few cash AND ALSO i are usually very little traders my spouse and i are not able to afford This has charge your own way is usually good This can be Master CREDIT CARD IN ADDITION TO That is ideal in the rest regarding world but your own expenses usually are too much ALONG WITH my spouse and i cannot afford my partner and i earn bit ALONG WITH whether or not we offer with regarding fee then What exactly is your point and so i am just not making use of this

• #34 Collapse

dear there is no need to verify the payza account because there is no payza option in the instaforex account and instaforex account required verification and for that there are mentioned which document required for verfication.
          • #35 Collapse

listen brother Based on THE knowledge payza accounts ko verify karane ke leye aap ke pass UBL Wiz CARD hona chahiye, ubl wiz ke while in aap simply apna payza accounts confirmed kar sakhte ho, but ubl wiz CREDIT CARD men aap ke pass minimum 500rs hone chahiye since confirmation ke kuch chargs hote he.
            • #36 Collapse

well, MY PERSONAL focus here was that you can end up being in front of any terminal When you utilize just about any transactions open, AND people can\'t relax. Bcoz That is your current real When that\'ll be at stake. Yes, anyone cannot overcome When there is often a news flash but you\'ll want to be very fast in taking decision in ones trade for you to minimise your own loss.
              • #37 Collapse

dear ap ne bahut acha question kia hy jab ap forex pe trading karte hain to ap ko jab profit hota hy to ap ko withdraw karna ke lie ak payment process ki zaroorat hoti hy payza bhi is ke lie best hy
                • #38 Collapse

bhai ap google sey serch kar lo wahan sey ap ko complete information mil jye gi or bhai jan jab tak ap payza k account ko verify nhe karwa ga ap us time tak koi transaction nehe kar sakhte
                  • #39 Collapse

when you said it is for massive investors with big money and were not much investors we are able to not necessarily manage it really is charge the way is usually great that is certainly get good at cards and it's also tolerable inside the rest involving globe but the charges are generally too much and we are able to not necessarily manage many of us make little and when many of us surrender for price and then what's the well, i am not necessarily employing this.

• #40 Collapse

my dear friend mere khyal sey abhe to instaforex ma payza k option available nhe hai ap is sey apni amount deposit nhe karwa sakhte ho

• #41 Collapse

my dear sir ap forex forum par real work karo or payza ga account verify kr na hy to my dear bother ap real document send karo to boant best hy bother kaho k online ma best real work hy bother
                        • #42 Collapse

Jahaan tk bhae Payza account ki verification ki baat hy to app simple apnay ID card ko English main translate karwa k upload karein our sath main jes bank main app ka account ho us ki statement lain scan copy usk upload kar dain to khuch din main apo ka account verify ho jaey ga deposit method main nay use nahe kia.
                          • #43 Collapse

Bhai payza ke verify page par dekh lo wahan sw verify ho jay ga ho sakta he credit card mangin to payonear card se verify kar lo.
                            • #44 Collapse

Assalam O Alaikum, bahi jaan jahan tak mujhe pata hai pakistan ke sabhi banks ab sabhi achhay payment processors ke sath attach ho saktay hain lekin agar koi problem ho bhi to Standard Charted bank ki option sab se best hai uss ka card bhi attach ho jata hai.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

bro payaza ka tareeka boht mushkil hy or us k charges b zyada hy is sy better skrill or ainsta forex ka sccuonts hy jo l affordabke b hy.

اب آن لائن

Working...
                                X