account attach
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

account attach
    meara acount ban ho geya tha dosry forum pe or insta ka account attach kiya tha or os k bd es forum pe account banaya tu osi insta k account ko attach kiya tu 24 may ko os forum Ka ban b dor ho ga tu kya mein os per b kam kr k 1 insta k account mein 2 forum sy bonus hasil kr skta kya
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

I am suggest you that your account is banned then you are join the Pakistan forex forum. You are open the only one account. So in this way you are operate the one account then your account is never banned. You are working long time.
    • #3 Collapse

No, Bro ap aik account 2 fourms par attach karo ga To apka insta ka account B block ho jaye ga. Kue FAQS me saf saf likha ha ka ap insta ka account sirf aik jaga par he attach kar sakta han. So ap ko pakistani fourm ka lia new account Bana kar attach karna chahyea.
      • #4 Collapse

m b itfak krti hon ap ki bat sy k aik hi account ko le kr chalen.2 k chaker m dono hi banne na ho jyen.jab ik account sy acha bonus mil jye to dosry k chaker m ni perna chye.
        • #5 Collapse

I am suggest you that your account is banned then you are join the Pakistan forex forum. You are open the only one account.

• #6 Collapse

I am suggest you that your account is banned then you are join the Pakistan forex forum. You are open the only one account. So in this way you are operate the one account then your account is never banned.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
            • #7 Collapse

I am suggest you that your account is banned then you are join the Pakistan forex forum. You are open the only one account. So in this way you are operate the one account then your account is never banned.

اب آن لائن

Working...
              X