Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...
    Respected members jis trah month k last dayss min hm purjosh hoty hn posting k lye or limit puri kr rhy hoty hn achi sy achi post krty hn to ye kam sirf last days min ni krna hota hmin chahye hm pura maheena aisy he kam krin to phir boht he acha bonus mily ga or hm boht achi trading kr skin gy islye last days ko jb posting krin to routine ko chlny din wahi daily ap krin
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

    اصل پيغام ارسال کردہ از: Ayaz khan پيغام ديکھيے
    Respected members jis trah month k last dayss min hm purjosh hoty hn posting k lye or limit puri kr rhy hoty hn achi sy achi post krty hn to ye kam sirf last days min ni krna hota hmin chahye hm pura maheena aisy he kam krin to phir boht he acha bonus mily ga or hm boht achi trading kr skin gy islye last days ko jb posting krin to routine ko chlny din wahi daily ap krin
    G hann aik din he post nhe krny pora month post krty rhna chahy q k jtni zda post kro gy to zda asha hy q k jtni post hu ap k account m zda dollars percentage ay g na
    • #3 Collapse

      Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

      dear friend ap na bilkul theak kaha ha aksr dost month k shro mn bonus ka wait krtay hn aur posting naen krtay aur phir jb bonus milta ha to trade shro kr detay aur jb loss k sath account wash ho jata ha phir posting shro krtay hn jis ki waja sa achha bonus naen milta to apko chayay k shro sa he posting kren
      • #4 Collapse

        Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

        Yes sir ap ki bat right hai k hamain as mien aa ker sirf last days mien posting nahi karna hota hai bel k hum ko as mien aa ker her bar posting ko jari rakhna hota hai or pory month hum ko as mien posting ko jari rakhna hota hai agar hum as mien aa ker posting ko jari rakhty hien tu hum as mien aa ker earning hasil ker sakty hien or as mien hum aik behtreen bonus bee hasil ker sakty hien as lye hamain as mien khud k lye bonus hasil karna hota hai.
        • #5 Collapse

          Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

          G han bahot se forum members month key last 5 days me bahot zeyda posting karty hey me samjta hon key agar every day hi ham kam posting work kia karen gey magar es ki quality ko achi raken gey to mery khayal me month key end par hamy bahot zeyda posting ki zarorat nahi pardy gi, aur hamy esi good quality ki posting par bahot acha bonus mil saky ga.
          • #6 Collapse

            Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

            bohat acha sawal ha ager hum ko foerx sa achi earning hasil karni ha to per hum ko chaheya ka hum serf last date ko nhi bulaa hum compete month post karna chaheya to per hum ko achi earning hoge laken ager hum serf last date ko post kartaa ha to per hum ko kaam bounce meltaa ha............
            • #7 Collapse

              Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

              Jee mere dost nay bahot theek baat ki hay forex forum ik international business hub hay oar es main maximum mehnat ki zaroorat hay hamain puraa maah mehnat karni chaheye taky ziyaada say ziyaada bonus mil saky last days main mehnat kany say ham kamyaab nahi ho sakty ham pura maah posts karain oar bonus kamaain
              • #8 Collapse

                Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                G hain bhai jan apne bilukl hi sahi kaha hain humko forex mein last day mein posting sirf aur sirf nahi karni chahye bilke is mein poora maheena posting karte rahna chahye aur humko forex mein ache se kam karte rahna chahye aur humko is mein sirf aur sirf last day ko posting nahi karna chahye bilke poora maheena is mein kam karte rahna chahye
                • #9 Collapse

                  Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                  G han dear frnd ap na sai khaa month k last days ma jis trah log posts krty hain or takreban daily 50 posts hi krty hain agar wo daily aik target bna lain or daily posting krain to kitna faida hota or kitna acha bonus milta iss liye hmen chae k hm sirf month k end ma nai balky daily regular posting kia kren taky hmara bonus acha mill saky or hm iss ma acha kam kr saken or earning kr saken
                  • #10 Collapse

                    Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                    dear friend main ap se agree karta hun ap ne bahut ache bat share ke hae forex main kuch members hote hain jo month ke shuru main posting nhe karte magar jab month ka end hota hae or bonus ane wala hota hae to wo lagatar posting karte hain un members ko cahiye ke wo daily maximum posting karen
                    • #11 Collapse

                      Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                      G han my dear forex friend fermaya hy kih forex p posten pora month ziyada s ziyada posten krni chahiy nakih akhri dino m agr ap aisa kren gy To ap ko acha bonus nhi mily ga
                      • #12 Collapse

                        Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                        G han humain posting pora maheena karni cahiye humain month k last week main iss pr focus nahi karna chaiye humain agr iss main acha bouns hasil karna chatye hain toh humain iss main mehnaat akrni chaiye or apna iss target ko pora karna ho ga posting k humain chaiye k hum iss main 1500 post monthly target bana kar rahye thky humain iss main acha bouns mil sakiye humain knowledge or quality wali posting karni chaiye tab he hum iss main acha bouns hasil kar sagta hain
                        • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                        • #13 Collapse

                          Re: Sirf last days min he postin ni krni pura maheena krni hn...

                          g han bhai apki tb blkl thk ha hmehsa hm log yhy sochty han kae las tdates ahn tu kam kr kae axa profit bna laen gy axa bonus a jae ga asa ni hota a hme cheyae kae hm axe trah mhnt kr kae pora month kam krn tbhy hm profit bna skty han or kamayb ho skty ahn

                          اب آن لائن

                          Working...
                          X