What is the first step for begginers?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

What is the first step for begginers?
    i am new for forex .what i can do first.what is the first step to do.how i can open demo account.how i can work in that demo accout.if there is any ivestment for do account???
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Biggeners ko mera yehi advice hei ke achi training ke bad forex mein real acount start krien or emotonals or greed se avoid krien in chezon se avoid krien to ap success full trader bun jayein ge jitna pips milein unko booked kr te jayein
    • #3 Collapse

as a beginner, we should be able to focus and all will be fine and all will be fine and all will be fine and the focus will be very good and patient will be very nice and it was very nice and all need processes and patient and we should be ready and hard work.
      :eek:
      • #4 Collapse

I think it's not easy and it took all the process will be very nice and patient and all will be fine and all need the process and all need the readiness and it will be very good and all need the process and all should be done with focus and patience.
        • #5 Collapse

mere khayal se beginners ko sab se phle demo account bana kar us per practice karni cahiye jab waha se experience hasil ho jaye to phir trade start karni cahiye
          • #6 Collapse

aik naya user ka liye zarori hay ka pehlay woo learnin kary aur us ka bad woodemmo account ka zarye practice kary us ka badd sahi trading shuru kary
            • #7 Collapse

new start karnay walon kay liye first step ye hai kay wo emo account ko join karen aur us main ziada se ziada practice karen hard work kren aur apnay andar skills paida kren takay aap ko experince ho jae trade karnay kaa
              • #8 Collapse

sir ma to yhai kaho ga kay agar ak acha trader bana ha to unko demo account ma trading krni chahiye agar ham demo account ma trading krtay ha pratcie krtay ha to hi hamay bhot acha experince hota ha jis say ham live account ma trading krkry ak acha sucessful trader bhi ban skatay haa
                • #9 Collapse

forex ke business me new traders ke liye first step ye hy ke wo is me sab se pehly forex ke bary me knowledge gain kia jay or phir demo ko kafi time daina chahy ta ke ap is me kafi earning ker sakne
                  • #10 Collapse

First step for newbies (beginners) is to learn forex and also learn about risk in forex trading business, and practice with demo account thinking the same like your own money is invested in forex.
                    • #11 Collapse

most importantly continue to learn and to be able to practice and observe the market is very important and all will be fine and the focus will be very nice and it was very good indeed if we can understand and all need patience.
                      ;)
                      • #12 Collapse

yes dear apko demo account pay kam krny ki practice krni chahye ab. is say ap ko bht experince ho jy ga or phr ap say mistakes nhi hun gi ap acha kam kr lo gy real account pay or achi trading kr lo gy lakin phly apko demo account pay hardwork krna ho ga
                        • #13 Collapse

if you want to learn Forex trading then first use the demo account . and do more and more practice of this in this way you will be perfect and after doing this you will be able to open a real account and do real game of this account.
                          • #14 Collapse

forex trading main acha start laynay kay lye forex trading main achi learning boht important hoti hai forex trading main new trader kay lye practice aur learning boht zrori hoti hai forex trading main har new trader ko cahhye kay wo kam experience ke waja say trading main jo trader learning nai kartay hain wo kabhi bhe yaha earning bhe nai kar saktay hain
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

You need first to go insta forex web site to open demo trading account and then download the trading software and login into your account and then you can do work on demo trading. You start work with demo account trading for learning and making experience on it

اب آن لائن

Working...
                              X