demo account aur real account
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

demo account or real account 2 account hoty hain trading k demo main hum trade krty hain or live trading k bary main basik seekhty hain or real account main hum tension k sath kaam krty hain is main profit or loss real hota hai
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

all of the demos and we have to be ready and do demos first and all need the process and all will be fine with us doing to be doing well recently we can enter in the live account.and all need the readiness and the focus will be very good indeed and we must be ready.

:confused:
      • #18 Collapse

the demo must be learned first and is not at risk and that we are going to get any better and all will be fine and all need processes and as traders we should be able to focus and all need process and all will be good and it would be very nice and all need the process and it would be very nice.
        :)
        • #19 Collapse

sir demo account or real account ma bhot fark ha sir ham demo account say practie krtay ha lakin uskay liye hamay ziada time dena hota ha takay ham ziada learning kr saky or market ko leanr kr skay or real account ma ham trading krtay ha just ka hamay profit bhi hota ha or ham apnay dreams ko bhi pora kr skatay ha
          • #20 Collapse

Both demo account with real account Forex accounts usually have them, but only for business demo account demo account with virtual money can be considered business involves more experience, but with the proper Forex trader business more accurate account of the account of the money involved in the business of real dollars that represents
            • #21 Collapse

forex trading main demo account sirf aur sirf learning kay liye hota hai taky forex tarding ko learn kar saken jab kay rael tarding account main real forex trade ki jati hai jis main earning karty hain aur acha profit kamaty hain
              • #22 Collapse

demo account is the mother of trading demo per ap practice kar saakty hai tradind say related jub kay real account mai hum investment kar kay apny bonus ko increase kar sakty hai
                • #23 Collapse

bhai jan difference between demo account and trading account is demo me swap ni h0ta just you have to practice a lot and in trading you have to invest capital and earn profit.
                  jb k real account me swap hta h
                  • #24 Collapse

Bat ye nh hai demo account to just practice k liay hai,, ye sari hmaray mind ki game hai, is main demo ya real ka koi chakar nh hai, demo main tension nh lete loss bhi ho rha ho to but real main zara sa loss bhi ho rha ho to tension honay lag jati hai
                    • #25 Collapse

meray khayal sy jab aap demo account py kaam krty hain to aap ko loss ki tension nai hoti but jab aap real account sy trading krtay hain to dar dar k krtay hain my be es waja sy aap ko loss aa jata ho.
                      • #26 Collapse

demo account ap paractice k ly use krty hen lekn es ka use bot kam logon ko ata hy hamesha demo account utni he amount ka bana chay jitny ka ap real invest kr sken es say ap ko bot acha practice ho ji
                        • #27 Collapse

bhi demo our real trading may kafi farq hay demo account sarif practice ka lia hota hay our real account business ka lia hota hay demo may app kay pass kafi investment hoti hay our jab ka real account may app ki investment bhot kam hoti hay as lia app ko loss jatha hay
                          • #28 Collapse

Both demo account and live account demo account forex, but only virtual money is involved in trading and Forex demo account, but you can get the experience of real money accounts selling business in trade and business and make money on account
                            • #29 Collapse

I think it all started from the demo and a demo of we start trading and it would be very nice and all need the readiness and the focus will be very nice and it would be very good and all need the readiness and focus would be very nice
                              :D
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

real me kafi farq hai demo me ap ko profit kyu hota hai kyu ke demo me kafi capital mojood hota hai sochy hi trade lag lete hain or jab real mein kam kerte hain to hum ko buht soch ker us me kam kerna hota hai

اب آن لائن

Working...
                                X