long term strategy?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

Friends ling trem strategy Forex trading main ya ha kay ham kisi b pair par apneykoe trade lalgain or is ko kafi time kaybad profit par anaypar close kardain . or is sayapna profit hasil karain .
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

dear long term strategy favorable un traders k lye h jo bht bary volume ki investment krte hien. asy traders agr long term ki trade krte hein to vo kafi profit earn kr skte hien. long term trading mein bht zeyada invetment ki zrurt hoti h dear
      • #18 Collapse

i dont truly like to exchange on longterm however as i know swing exchanging is the most ideal way we exchange on long haul exchanging by purchase on lowest part and offer on top, for this situation you need to comprehend the diagram design by outline design you will know when the value high or low
        • #19 Collapse

ji ni mere pas tu ni he,ager ap k pas hui tou mujhay zarur bataeay ga pls.long term stragity se hum bht behter earning kr sakte hain wasse..akser forex mature cummunity go 4 long term plaing and they earn wery well
          • #20 Collapse

Trading main koi long term strategy nh hai bhai, agar zyada profit lena chahtay hain to crude oil and gold mian trade karo, ye dono buht profit deti hain but loss bhi hota hai agar trend ap k against chala jaye to. jab dekho market apne lowest level pe hai to buy karo aor jab peak pe hai to sell karo, so simple
            • #21 Collapse

bhi jan jub tak aap khod koi strategy nahin banatey aap ko kisi ko ki strategy ki koi samajh nahin aye gi is liyey mera mashwera he k khod koshish ker k kaam karo tu hi kamyabi miley gi nahin tu nuksan hi ho ga
              • #22 Collapse

I think we should start from a longterm used to be and that is a very good way to start from a low risk first and we have to be ready and patient will be very good and all need the readiness and the focus will be very good once and all need calmness and focus.
                :o
                • #23 Collapse

very nice thread i like it and appreciated this type of thread which increase our knowledge and i am new heer at forum and i seek many things forum this forum like this type of threads but as concerne of answer of this type pf thread i am not able to give clear answer until i seek this completely but i know that this forum is very best......
                  • #24 Collapse

aap ko long term policy apnani chahye jis ma time us cheez ki value bht important ho ge. cheezo ko dikh kar aur ahista ahista ap investment karin.experince is very improtant in forex feild
                    • #25 Collapse

I think we should start from the longterm then and that really are not at risk and that is very nice and all it took a process and we have to be ready and focused and patient would be nice and it would be very good and all need preparedness and poise will be very good indeed.
                      ;)
                      • #26 Collapse

nice question hai bhai g app ka bhai g forex may long tream trading bhai g forex may bhai apni mind sey bana na party hai bhai g forex may may kayun kay bhai g forex may new hun bhai g may is kay baray may zayada nahi bata sakta b
                        • #27 Collapse

I think we should start from a low risk and longterm it very suitable and all need the process and all will be good and self control are very good and all will be good and self control are very good and all need processes and patient will be very good.
                          :p
                          • #28 Collapse

I think we should be able to start small so should risk starting from longterm strategy and all will be fine and all will be fine and all will be fine and it will be very good and all will be good and self control are very good and all need processes and patient and all will be good.
                            :D
                            • #29 Collapse

bhai jan men to forex trading business me abhi new enter hua hn men ny forex trading business ko abhi join kia hy is liy mujhy long term strategy ka nahi pata mujhy short term strategy ka pata hy agr mujhy lng term strategy ka pta chala to men ap btao ga
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

hum jaiso ko kahan batate hain ya batana chahte hain,me be janana chahta hun apni mind sey bana na party hai bhai g forex may may kayun kay bhai g forex may new hun

اب آن لائن

Working...
                                X