Is forex your hobby.!.
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #736 Collapse

as i think that forex is not a hobby it is good thing to earn profit . but we have to love forex like our hobby simply if we are not getting the profit than we do not leave forex but to learn as our hobby
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #737 Collapse

wesy yeh baat to sahi hai k and hamen wesy forex trading ko apna hobby bana lena chahiye kiu k is main hamen mehnat to krni parti hai lakin humko is main bina kisi preshan k earning ho jati hai agar hum samjhdari se kaam len to.
      • #738 Collapse

great dear agr ap es ko part time busness ka tor pr la rha hn to yeh bh bhot e best kam ha dear and agr sath ka sath ap es ko apni hobby bna chuka hn toes sa best to koi chez ha e nhn na dear
        • #739 Collapse

The difference between the bid price (sale) price and demand (purchase). For example: If the price of the euro / US dollar currency pair 1.5034 / 1.5037 (or in other words, if the offer price of 1.5034 and 1.5037 price request), in this case the difference in points (spreads) 3 points (Pips). Simple points difference ensures that the trader entry and exit of the deals better

• #740 Collapse

hllo dost jad hum forex par busness kar ty han to sajmo k ab humy good life kaly goob jo mil gay hay to hum ksay as choor dayn our yh to best job hay yh to hum gar bath kar bhe earn kar sakty ahn to kai hum forex form ko choor dayn ni har tiz ni i love my hobby forex
            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
            • #741 Collapse

forex trading aik online business hay aur agar hum es businness main kamyab hona chahty hay to eskay liey humay esmain ziada mehnat karni chahiey aur main esko as business he run karti hun
              "The mind is everything, What you think you become"

اب آن لائن

Working...
              X