importance of experience....
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

sir this is true k without experiance ap khuch nhi kar sakty aor jab tak apna interest b na ho
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #17 Collapse

Bahi har kaam koo achy tareeky sy kerne kay ly hum us kaam ka experience hona buhat zaroori hota hy isi tarah forex trading hy jis main experience buhat important hy experience ky bagar hum khabi bhi achy trader nahii ban skty hain.
    • #18 Collapse

Experience are must important thing of earning and making money and now my personal experience are saying this is the world wide job of earning and making money and now i am happy to doing this job. easily and faster way.
      • #19 Collapse

I am new to the forex, and i know that it is a good thing to have experience in the business. Experience will only make me to be good trader and teach other traders that has nothing at all.
        • #20 Collapse

Well for good traders in forex they can easily get daily profit as they are well known to this business and they works everyday and night to earn really good money so they earns daily.

• #21 Collapse

you instrument probably canvass investment in a few upbringing courses. This is a highly sensible practice, and one that every mastermind should assert vantage of. You should take in deal that not all instructors present be fit to founder you the skillfulness that you condition to learn almost these exciting trading opportunities.
            • #22 Collapse

oh mare dost mare khiyal me experience bohot zarori Forex trading me but luck or experience both helpfull hai success ky liye .experience ki bohot kimat ho ti hy agar experience ho tu hum jald hi success hisiail kar skate hai Forex trading me experience hi tu sab kuch hai
              • #23 Collapse

I agree with you.Ek acha trader wohi ban sakta hai jo forex ki proper training lay or sath sath demo account per practice karta rhay.Her acha trader demo account use karnay ka mashwara deta hai.Agar hamay bhi acha trader banna hai tu hamay demo account ko achi tarha learn karna ho ga..

• #24 Collapse

my dears ya bt bilkul saaf hai ke forex ma luck ka hona be acha hai lakin experience ki importance luck se bhot ziada hai. ap ka jitna experience forex ma ho ap uhna hi ache tarike se forex se apni earning best kr sako gy.
                  • #25 Collapse

Experience is must be needs to all trader. Without good experience any persons can not good earn in here this place. Experience helps us to get good money earn in here this market place and helps us to good trade done this market place.
                    • #26 Collapse

Yes experience is important in forex trading. If you want to make good use of your money that you invest on forex you need to make this monay count if you want to d that. its important to make good experience in forex trading.
                      • #27 Collapse

The thread is actually very good, we have been regarded in which those are generally investor provides the expertise with the forex market & beneath stand the market industry behaviour chances are they'll are generally make the great tactic & generate the great income about every day base. Thus we could point out those are generally individuals expertise there're generate the palm some money.
                        • #28 Collapse

ap na bht ache bat ki ha jo log is field ma ana cahta han unhan cahea k wo phla full study kr k learn kar k apna trading carear start karin kew k jab tak ap learn ni karo ga ap acha trader ni ban skta sb log pasa kamana cahta han but agr ap bht sa pasa zyada wqt tak kamana cahta ho to ap ko trading sekhni pra ge
                          *** ThUnDer ***
                          • #29 Collapse

kisi bhi field ma kam karne ke liye experience ka hona utna hi zarori hai jitna tea ma sugar ka hona, q ke jab aap ke pas experience ni hoga to aap ko loss ho saqta hai jis se aap ki kamai zaya ho jaye gi, is liye mere khyal se experience ke liye pehle koi videos aur demo wagera dekh lena chahyea.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #30 Collapse

yes my dear hum ko ye job bout psand aai hai so i think keun hum is job ko gr beat k kr sktay hain so i think i like this job so i thjink forex forum pe ye job house wife k liye achi job hai keun k ab wo is job ko gr beat k kr skti hain so i think forex forum say hum achi income and experience and knowledge get krtay hain.
                              • اب آن لائن

Working...
                                X