The importance of time frames
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

The importance of time frames
    If you spend more time with your charts,be rest assured that you'll discover alot of entry analysis,you'll keep digging until you find your perfect strategy,not without losses thou.
    Now back to my topic "THE IMPORTANCE OF TIME FRAMES".have you ever noticed after you placed an order based on a particular time frame e.g 1hr chart,then you just decided to check other time frames and you noticed that some time frames are contradicting with your entries direction...At this piont i would like to introduce the power of ADX on all time frame analysis,it is basically known that any trend line (red-sell,yellow-buy) above 20 on the adx is a strong trend,now before making any entry make sure that the adx is above 20 on all time frames,definitely all wont cross at the same time,so wait for the last time frames adx to cross before making an entry.
    Try this out and you might get positive result...t.p minimum of 20 pips but watch out for fundamentals
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

g han bhai jan ap ne sahe kaha ma n ap ke bt s eagree krta hn g ahn bhai ajn forex ka busienss jo ha is man taim frames bhot he ahmyat rakty han q k in ke bna par to hum tarde lgaty han
    • #3 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: nawab پيغام ديکھيے
      If you spend more time with your charts,be rest assured that you'll discover alot of entry analysis,you'll keep digging until you find your perfect strategy,not without losses thou.
      Now back to my topic "THE IMPORTANCE OF TIME FRAMES".have you ever noticed after you placed an order based on a particular time frame e.g 1hr chart,then you just decided to check other time frames and you noticed that some time frames are contradicting with your entries direction...At this piont i would like to introduce the power of ADX on all time frame analysis,it is basically known that any trend line (red-sell,yellow-buy) above 20 on the adx is a strong trend,now before making any entry make sure that the adx is above 20 on all time frames,definitely all wont cross at the same time,so wait for the last time frames adx to cross before making an entry.
      Try this out and you might get positive result...t.p minimum of 20 pips but watch out for fundamentals
      Jab trader short term ya long term trade k baray mai souchta hai tu woh apnay analysis ki madad se or indicator ko proper rules k sath use kar k time frame ko chose karty hain.Mery experience k mutabiq jab be mai short term trade ka souchta ho tu main humesha M5 & M15 ka time frame use karta ho or jis se mujey acha result milta hai or jab trader long term trade ka souchta hai tu woh phir H1,H4,D1,MN ka istamal karta hai.Har trader apni strategy and analysis k mutabiq time frame ko use karta hai.
      • #4 Collapse

may sajta hun kay forex may sab sey best time frame bhai g 4h ka hai may sajta hun is may achi trading ki ja saktay hai nice trading hoty hai is may
        • #5 Collapse

time frame is very important and you should know that which time frame you have to use in this business.if you are long term trader than you should use the h1 and h4 time frame and if you are scapler than you should use m5 and m15 time frame
          • #6 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: nawab پيغام ديکھيے
            Assalam-o-alaikum my seniour and jouniour members in forex!!!!
            How are you??i hope you are fine and in good health...
            dear brother i have no idea about this so plz anybody kindly tell me what is this and what is its basic opurpose to use in forex
            i realy thnks for this act of kindness
            • #7 Collapse

There is too much importance of frames here in trading. the time frame is very nice and all will be fine with us comfortable with what we're doing and all will be fine and the focus will be very nice and all will be fine and all need processes and patient will be very nice and it was very nice and all will be good and we have to be patient to be very good indeed.
              • #8 Collapse

dear brother, ap nay bulkul sahee kah hai forex trading may chart key bohat a zarye hme apne jo bat batyie ha ka hme chart ki ahmit wo bouth he achi ha
                • #9 Collapse

Assalam - u - alaikum bhai jaan aap ne bilkul sahi kaha forex forum me time frame bohat zaroori hai is se hum ko pta chalta hai ke hum ne kab online hona hai ya kab trading kerni hai thanks for question
                  • #10 Collapse

Basically time frame bhi her kisi ki personality kay hisaab se he hota hai jahan jis ko profit hojata hai aur pher woh usi main stuck rehta hai profit leta rehtya hai toh wohe time frame uskay liyay acha.
                    • #11 Collapse

m1 time frame best hia aur forex aik online trading business hai aur is business mein practice aur experince ,end nai hota jitna ziyda learning kary gy utna aap, ka experince increase ho ga aur greedy sy avoid kary aur ,practice most important hai.
                      • #12 Collapse

time frame ki bohat importance hia aur koi bi business ho aap us waqt tak success hasil nai kar saktay jab tak aap ihard working na kar sakey is liye aap ko is business mein effort ki fully need hoti hai aur mein news trading karta hoon aur bohat thoray sy time mein is market sy acha money make kar leta hoon aur yeh best hai.
                        • #13 Collapse

time frame ki importance hai aur forex aik legal business hai aur aap is business mein forex ko learn kartay ho aur best way learn karnay ka yehi hai ky aap is business mein is forum aur youtube aur different forex sites sy is business ko learn kary yeh aap ky liye acha ho ga aur yehi best way hai.
                          • #14 Collapse

dear time freame to saari he improtant hoti hy yeh to ap par depend krta hy k ap kon si time frame use krty hen ya kis kism ki trading kr rhy hen agr ap short term trading kr rhy hen 15m ki frame best hy
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Mt4 trading platform py humeray pass bohh say time frames available hain jo hr kisam ki trading k leay use hoty hain short term kmleay 1 H tk our swing trading knleay above time frame use krtay hain.

اب آن لائن

Working...
                              X