Use of Stop loss and Take Profit.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

bhai ma ap ki bat se agree ho ke bhot se trader forex trading ma take profit our stop loss ke tools ko use krte hain ya some time in ke liye acha be hota hai ke agr market ulti ho jaye tu kam loss ma hi trade close ho jati hai,ya phr in ko in ke andze ke mutabiq profit mil jata hai lakin some times stop loss ya take profit be loss krwa date hain.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

mere kayal say agar ham forex me life time earning kar sakty hne to hamy forex me stop loss and take profits use kar ke bot se earning kar sakty hne.
      • #33 Collapse

The final loss of income, as well as many retail outlets to buy and they are usually ultimate limit is not sufficient to prove the full realization of the investment in the meta-open method is not available. Plus I really need to use can be achieved with the existence of a significant shortfall in investment income to open the post reduction, and thus encourage distributors to achieve the desired safe income.
        • #34 Collapse

In addition to the final loss of income, and they are usually sold in many of the retailer dealer to set up a final reduction in open enough to achieve your investment can have full use of descriptive methods. I really need to use the last reduction, in addition to investment income to get by a massive reduction in the open, and so that is very encouraging for the dealer in order to secure their own income.

• #35 Collapse

ye folrex trade main achi fasility h kiun k jb hum ksi trade per stop loss or take profit lagaty hain to stop loss lagany sy humara trade bhut ziada loss main nai jata or take profit lagany sy humara trdae ziada profit main ja k band ho jata h
            • #36 Collapse

i think you must use both take profit and stop loss settings as both are very important risk management strategies .if our market analysis went a slightly wrong then our profitable trade may convert into big loss that why i think we must use both in every trade...................
              • #37 Collapse

forex men kamyab hona chahity hen to hum ko es men stop loss or take profit use kerna chahey or tab hi hum es say profit earn ker sakity hen agr hum stop loss or tp use nahen kerty to hum es men loss kren gay
                • #38 Collapse

stop loss ya ak bht muskil kam ha ar ya kabi kabi ho jata ha likan forex ma is tra k kuch loss bht kam hta ha ar take profit mera be khawab ha ar ya bht improtnt tool ha for profit you can earn more and more profit...
                  • #39 Collapse

peoples believe that the reduction in the end of the addition, to receive income became to use the method full of meta-dealer many of the dealer failed to buy and sell after they are usually not the limit, which was established at the end of the appropriate addition to getting income in the open investment of their own.

• #40 Collapse

ye dono tools forex trading business main bohot ahem hain aur khas tour per forex trading business main stop loss bohot nice tool hai jis ki waja se hum apne loss ko minimize kar sakte hain.
                      • #41 Collapse

Use of stop loss and take profit is the main aspect of trading you can vail by applying it before and after the trade if you are enough capable of doing that then you will be very much successful in trading.
                        • #42 Collapse

g han janab ager hmm asa karny gey to hmmyn forex pye faida ho ga kyen kye forex sey hmmyn SL OOR TP ka order laga kye faidaa hasil kar skaty han.
                          • #43 Collapse

yes dear use of forex take profit and stoploss is most important in forex trading if a trader have knowledge about forex market then he know importance about take profit and stoploss in forex market i mostly use these option during trading ....you should also use them
                            • #44 Collapse

my dear ensan kamyab he osi waqayt ho ga jab wo stop loss kary or zayada sy zayada prifit agaun kary os k bena koi faida nai.or maray khayal sy tu forex ek aays good plate form hai jes sy ensan kuch days may kafi profit kar sakta hai.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

je hain bilkul agar hamen trading kay bary mein thori se bhi knowledge ho gi to hum jan jaen gay kay yeh hamary kaam kay liye kitna faida mand hai aur us kay liye bhi pehly hamein is kay sahi istmal ka tarika aana chhiye ta ky hum is say faida hasil kar saken

اب آن لائن

Working...
                                X