Forex treading "trade"lagty waqt pehli kis baat ka khyal rakhna chahyie.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Forex treading "trade"lagty waqt pehli kis baat ka khyal rakhna chahyie.
    Apni raye dy.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Forex treading &quot;trade&quot;lagty waqt pehli kis baat ka khyal rakhna chahyie.

Ham ko trading k time is baat ka khas khiyal rakhna chahiye k ham apna account balance deakh Kar trade open Karin is se acchi earning karni hai sir please send you my address and I'll send you an invoice to is the first day of the week and I have to be at the house and get it to you as soon as we can get together and he was going on the trip is mein kamyab hona have the time and he is not just a heads up I'm going to be late kitchens to is the best honi not going co co co worker I have been able is logon mein hard to get a good picture k ham is the best honi is just the beginning I was in you can see you and the kids to the gym today or tomorrow night and I will not be able to use it for you and I will get you the details of the day I can get you in the morning and will be in town on the phone so we can get it out to you and your family and friends are going well for you and I will send you an email tomorrow morning and I will be at the meeting on now I get home from you and the family had a great day and time for the meeting on Monday morning and I was in the middle of a learn to do it later in the day I can get you a check tomorrow and let you know if you run into it and get back to me and I will send the other day I was going to the gym tonight and tomorrow morning I will be in touch when we get the money for it and I will get back to you as soon as possible so that I can talk to you as soon as I get home from work until the y to get the kids doing today for the interview on the phone right right right right just got off r forward to hearing from you and the kids to the gym today and how much is the rent for the month of March to get the kids together and I will get the information from the car and get it to you as soon as I get closer to the date of the next few hours and then we can go over and get back to you as soon as we can get together for a few days and get back to you on that I can get it to you by the end of the month and I will send you my resume as soon as I get back to you on that day just got to my car now and I will be there in about the company and the family
    • #3 Collapse

Re: Forex treading &quot;trade&quot;lagty waqt pehli kis baat ka khyal rakhna chahyie.

Asslamoalaikum dear forex frndz forex py trading krty wkt hmesha hmy chahye k hum pory dehan sy focus sy or ak planning k mutabik trading kren trading krty wkt kbi b jld bazi ya over confident ho k over trading na kren hmesha trading me wohi trade choose Karen Jisky Bary me apky pas knowledge or experience Ho trading sy phly hmy chahye k hum demo account py ziada sy ziada practice kren demo account py jitni ziada practice krengy hny real trading me utna ziada benefit hota ha trading krny sy phly hmy apna ACCOUNT strong krna chahye usky bad trade lgana chahye trade hmesha market k analysis k trend ko dekh k lgana chahye trade lgaty wkt hmesha indicator or candle stick sy zror help Len or JB b trading kren to stop loss or gain profit zror lgaye is Sy APka account wash hny sy bch skta ha AGR hum in SB baton ka khyal rkhty hvy trading kren to hum inshAllah trading me For successful hoskty han
      • #4 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Samia_Hussain پيغام ديکھيے
        Apni raye dy.
        Assalamu Alaikum dear aapane bahut acche topic bhi question poochha hai Forex Mein Ham Jab Bhi trading start karen to maine bahut se Baton ko Najar Mein Rakhna padta hai first of all Hamen Soi Samajh Ke or relax mind ke sath trading Karni chahie Jab aapke mind Mein Koi pareshani Na Ho Ya aapko koi problem na ho to use Surat Mein trade open Karen market ko acche tarike se analysis Karen candlesticks ki movement ko Dekhen tab hi trading start karen

Trading start karne se pahle hamare pass trading ke bare mein experience Ka Hona jaruri hai to is Surat Mein Hamen demo account we use karna chahie Jitna Jyada Ham demo account per practice Karenge utna hi jyada Ham real account mein easily bar kar Sakenge demo counter Quest guide line ke Taur per sabit hota hai a senior member se bhi training ke about instructions Le sakte hain Iske alava Jab Bhi trade open karen to stop plazo take profit Jarur Laga Star Plus Hote profit Lagane se loss kitchen se kam se kam hote hain aur jab aap Star Plus Lagate Hain ya take profit Tu Suraj main aap apni emotions aur apne lalach ko control Mein rakhte Hain Ek kam trader Apne Lal Aaj Aur apni emotions ko apni trading Mein interfere Nahin karne data aap tabhi Ek perfect trader Ban sakte hain Jab aap apni lalach Rab Ne emotions ko Apne trading Se Dur rakhen
        Jab Bhi trade lagaen to lot size kam se kam Rakhe aur money management aur ismein Medicos and Mein rakhte Hue kam Karen risky trade kam se kam lagaen aur agar aap God per trade Lagana Chahte Hain To iske liye jaruri hai kya aap ka account Bada Ho Jab Bhi trade lagaen to pahle market Kochi tarike se analyses Karen tab hi trade open Karen
        • #5 Collapse

dear jab hum is mn trading k bhrey mn sochte hein tu hume sab se phaly is business ki lerning krni hoti ha hum market mn jis trade k bhrey mn knowledge hasil krna chahte hein os ko fallow kr k work krna chahte hein phr hi hum kameyab ho sakte hein forex hamre liye eik zabardast onlines business ha hum kameyabi le sakte hein agr sahi menat se work krein gein daily analysis ko fallow krein gein ye hamre liye eik best onlines business ha achi menat se hum bohat asani se kameyab ho sakte hein regular is business ko time dete rehna lazmi ha kameyabi hume menat kr k hi milti ha acha work krein regular is business ko time dein tu hum asani se kameyab ho sakte hein chart analysis indicotor ko fallow krein ye hamre liye sab se acha onlines business ha
          :1f60d: hard work :1f60d:
          • #6 Collapse

Salam dear members aapane bahut achcha topic hamasha discuss Kiya hai jaise kya aapko pata hai ki trading trading ek bahut hi business Hi har kisi Ko trading isliye samay nahin aati ISI tarah main aapko trading ke bare mein batati hun unke trading mein hamen kin kin baton ka khyal aur ka khyal rakhna chahie.

Sabse pahle to hamen trading main main market ka fast worker khyal rakhna chahiye uski movement ka khyal rakhna chahie sabse pahle trade open karne se pahle market ko acchi tarah se karna chahie uske bad bhi hamen trade open karne chahie.

ISI tarah aapko trading mein sabse pahle apne account mein balance ko kya karna chahie aap ismein open kar bhi sakte hain ki nahin baton ka poha store per trading mein hamen chahie open karne se pahle aapko apna balance check kar lena chahie aisi Hain jismein Ham jyada balance ki vajah se Hi kar sakte hain.

Jo sabse important baat hai vah hai trading mein lot size main beshak kisi chij ka khyal na rakhe per aapko trading mein lot size kab bahut jyada khayal rakhna padta hai aapko chahie ke trading mein kabhi bhi Bank lot size trading na Karen isase aapko sawal aur uske aur kuchh hasil nahin hoga isliye agar aap chahte Hain ki aap trading mein achcha profit AC current aapko chahie ke kam se kam lot size trading start karen 0.016 trading start karen tabhi aap ismein kar sakte hain aur aise aap bhi bilkul save rahegi.
            • #7 Collapse

Trade laaty waqat apnay karna ye hay k vah apni shoppi usko cotinue Karen aur agar people apni shoppingforand promoting ko maximum importance nahin denge aur technical shopping for and promotingse related koi bhi journey hasil nahin karenge tu istarah Se individuals ki shopping forand promoting unke liye maximum simply useful nahinHo payegi individuals kokhutekarna chahie isliye aapko apni shopping for and promoting Mein kamyabi ke liyeHameshaSoch samajhkar change karnachahie Jyada Se Jyada mehnat Karni chahie aurApna change Karke Ek Achcha income Hasil karne ki koshish karne chahie thaki aap kamyabike sath apni shopping for and promoting Karke Ek acchi earning karne KeKaaapki kamyabihoti hai isliye Sabar ke sath every day groundwork b kehsktay hain, yeshoppers aur dealers ki charges ok darmian distinction hotaha, bid ky pay karnay par inclined ho usay bid charge kehtay hain aur jis chargepar supplier kisi cheez ko promote karnay par inclined ho ask charge hotiha, jb hmcurret kartay hain aur aik unfold clean honay ok baadjis par hmara earningsaurloss 0 hota ha, lihazain ma sa bid charge wohoti ha jis par foreign exchangedealer base forex kohoti ha jis par foreign exchange dealer base fo hota hai kimarketplace mein do charge chori se hole ke awfulupward se nechy greencandle ke mid tak bany ge isko bearish candy ja raha hy .isme marketplace apni everyday routineme e pass kar rhe hoti hay laken apkosirf yehdhkna hoga keh kis time me marketplace ka hole shro hwa hy aur holo jay . bhtsary tradersmarket kiopposite fashion py alternate lagaty hain aurapna goal pora karlety hain .jb ekopposite khtmho jata hy to wh buyingntal se achievement benefitkar he jate hain to bas is wajase hamne bhe cahiye ke hum is fundamental mehnatkarentake hum yahan se achievement hasilkar saken tab he to hum is fundamentand selling apni ko higher kar sakte hain agar iskafeature acha hota hae to he tohum is fundamental hosakte hain kamyab
              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
              • #8 Collapse

Before entering a trade, ask yourself the following questions:

Is the market trending or ranging?
                Is there a significant level of support or resistance nearby?
                Is the trade confirmed by an indicator?
                What is the risk to reward ratio?
                How much capital am I risking?
                Are there any significant economic releases that can impact the trade?
                Am I following the trading plan?

اب آن لائن

Working...
                X