Introduction of Forex
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Introduction of Forex
    Waqt Guzarne k sath Jaha Insan ki Tarz e Mashrat mai Changing ati rehti hai waha Tarz e Mash mai bhi new new Zariye Introduction karwaye jate hai jese ek Common Man ki Stock Exchange mai Interesting k bad Forex ko Introduct karwaya gaya :).
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Muhammad Asim khan
    g mein aap ki baat se agree kerta hoon, aj kal latest mein izafa ho raha hai or or phr common ko samajhna b mushkil ho jata hai is liye chahye ke learning kerte rehna chahye thanks.
    Welcome Asim bhai ji aj kal New Trader Knowledge nahi Earning k pichey bhagte hai zara soche agar knowledge hasil karlenge to Earning ink pichey hogi :)
    • #3 Collapse

g my dear ap ny bohat achi bat ki ha jis tarha humari mehant ma changing atai ha wasy humari market ma bhi changing ati rahti ha kun ky jb time guzarta ha to is ma logo kuch new cheezwo ko pasand karty ah is ly humy is ma in cheezwo ky bary ma malum hona chahye.
      • #4 Collapse

Forex is an on-line trading. g mein aap ki baat se agree kerta hoon, aj kal latest mein izafa ho raha hai or or phr common ko samajhna b mushkil ho jata hai is liye chahye ke learning kerte rehna chahye thanks.
        • #5 Collapse

ap ki baat se agree kerta hoon, aj kal latest mein izafa ho raha hai or or phr common g mein aap ki baat se agree kerta hoon, aj kal latest mein izafa ho raha hai
          • #6 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: salmanmemon پيغام ديکھيے
            Waqt Guzarne k sath Jaha Insan ki Tarz e Mashrat mai Changing ati rehti hai waha Tarz e Mash mai bhi new new Zariye Introduction karwaye jate hai jese ek Common Man ki Stock Exchange mai Interesting k bad Forex ko Introduct karwaya gaya :).
            Assalam-o-alaikum my seniour and jouniour members in forex!!!!
            How are you??i hope you are fine and in good health...
            dear brother i have no idea about this so plz anybody kindly tell me what is this and what is its basic opurpose to use in forex
            i realy thnks for this act of kindness
            • #7 Collapse

You are right and I have to agree with you all. Change is the principle of life. You cannot control it. In the same way, changes happen in our Forex Trading system also. We should have open mind to accept anything new and learn to use it for the sake of profit.
              Forex Fund Manager
              • #8 Collapse

Assalam - u - alaikum bhai jaan aap ne bilkul sahi kaha hai ke hum jo bhi introduction jaante hai wo change bhi hota rehtaa hai jis se hame her baar new tarikaa mil jata hai or hum kuch new seekhte hai Thanks for question
                • #9 Collapse

Forex aik online international market hai jis me tamam countries ki currencies ki buying and selling ka business hota hai aur phir is buying and selling ki madad se profit earn kiya jata hai yeh foreign exchange ka short word hai.
                  • #10 Collapse

Bilkul sae brother aur wese bhi online business saaray mulk ka future hai ab inshAllah sab business online hojaegay isliayy humay nae dor kay hisaab se he chalna chaiayay...
                    • #11 Collapse

Forex trading is exchanging currencies from different nations around the world versus the other. Forex trading is acronym of Forex trading.

• #12 Collapse

Fx trading is actually the particular investing from the foreign currency by a pair of nations around the world versus each other. The actual sets are established by simply brokers, whom may perhaps or might not exactly give you a go with for that foreign currency pair you want to help deal.

• #13 Collapse

inside The european union the particular currency inside blood circulation is known as the particular Dinar (EUR) along with in the states the particular currency inside blood circulation is known as the us Greenback (USD). An illustration of this a new foreign currency trading is usually to buy the Dinar whilst at the same time promoting PEOPLE Greenback. This is referred to as intending extended within the EUR/USD.

• #14 Collapse

Forex trading will be investing stock markets via diverse nations around the world next to the other person. Currency trading will be acronym of Fx.

One example is, within The european countries the foreign currency within circulation is called the European (EUR) as well as in the states the foreign currency within circulation is called north america Dollar (USD). A good example of the foreign exchange trade is to pick the European while at the same time advertising PEOPLE Dollar. It is referred to as intending prolonged for the EUR/USD.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Currency trading is typically completed by having a broker or perhaps market creator. To be a trader you possibly can go with a currency set of two that you expect to change throughout price and place a business consequently.

اب آن لائن

Working...
                              X