Stochastic Oscillator (Indicator)
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

app ki achi post hay is ko use kar ke main app ko dobara posing m,ain bato ga ke muj ko is s ekitna fada hua hay aur app se kuch aur pouch kar apni trading study main mazid ezafa karo ga aur app ka next time phir thank ada karo ga ake app ne achi post ki .

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

i think all the indicators are the best just need to understand it if you will understand the indicators and then apply it then you will easily get the success in the forex otherwise the success in the forex is the not the easy you should understand the indicators and then you should apply it
      • #18 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: ad.ziea پيغام ديکھيے
        i think all the indicators are the best just need to understand it if you will understand the indicators and then apply it then you will easily get the success in the forex otherwise the success in the forex is the not the easy you should understand the indicators and then you should apply it
        You are right brother, every indicator has its own importance and hundreds of indicators are available on internet, but need to understand the characteristic of indicator and proper use where it is needed. I totally do agree in this regards.

• #19 Collapse

bht achi informations han ure aaj me ne bht learn kya he but abi mara wok of treading start nahee howa he tu iss lye use nahee kar sakty hon but in future kam aay ga
          • #20 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: salman11
            dear brother app humain indicators ko use karnay ka tareeka bata rahay ho lekin bohat saray log hain yahan par jo yeh kehtay hain indicators pe depend nahin karna chahiye yeh galat news dete hain ab kya kiya jaye.
            Meray bhai, koi bhi indicator news nahi dayta pahlay yeh baat zahen may bitha lo, dosri baat yeh hay keh kis nay ap ko kaha keh indicator par dependent ho jao? indicator ko analysis k lye use karo sirf, yeh technical indicators hain.

اصل پيغام ارسال کردہ از: khadim786
            hiii, brother aap ne boht acha sawal kya or mjy ye kahty hwe bilkul bhi acha nai lag raha k me s k bary me ziyada kuch nai janta jo pehly dosry logo ne cments diye hy wo me ne read kiye hy wo bhi kafi behtar hy aap un par amal kr sakty hy
            Brother, may nay yeh thread ap logo ki learning k lye kholi hay, thread kholnay ka matlab yeh nahi hota k ap say sawal kia ja raha hay, ap ko information di ja rahi hay, ap mujhay dosro k comments par amal karnay ka keh rahay ho, zara meri first post to parh lo.

• #21 Collapse

bohot hi acha aap nay ye tareeqa bataya hain. is hisab say to short traders k liye ye behtreen signal ho sakta hain. or mein aap ka shukriya ada karta hoon kay aap nay logo ko ye indicator post kiya thank you so much dear.
              • #22 Collapse

yes dear you are right it is a good indicator for forex traders due to very good working of this indicator against other indicators so work with this ...
                • #23 Collapse

you are telling a good information about default and customs inductors which are free and we can find them on trading platform like meta 4 and they can give us a good help in trading and we need to understand them and if we are paying a good attention towards these indicators which default then we can earn good from trading
                  • #24 Collapse

Bhai jan koi indicator bhi theek nahi hai market me sab indicators loss dety hain me sab ko use kar chukka hoon jis me RSI (Relative Strength Index) with 30-50-90 periods, MACD, BB (Bollinger Bands), stochastic Oscillator ye sab use kar chukka hoon magr jo maza simple trading me hai wo in me nahi hai or me simple price action ko use kar kay apny mind se trading kar raha hoon or successful hoon.
                    • #25 Collapse

Stochastic indicator with the help of this indicator we know that where the market trend is ending. We can define it in the follwing wards.
                      Stochastic is an oscillator that measure oversell and overbought conidition of market. two lines are similar to the MACD lines in the sense that one line is faster than the other. The stochastic is scale one to hundered when market is above the 80 it means that market is overbought so we execute sell trade and when market below 20 it means market is oversold so we execute a buy trade.
                      • #26 Collapse

stochastic oscillator aik bohat acha indicator hai ye ap ko over sold aur over bought ka bataye ga jis ky baad ap per apna order lagaye ge.
                        • #27 Collapse

aap ne stochastic oscillator ke baray main acha explain kiya hai. iss ke through hum over bought aur over sold ko bohat easily discover kar saktay hain. iss se humein ye idea ho jata hai ke future main market kis taraf jaye gi. ye RSI indicator se milta julta hai.
                          • #28 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: christ
                            yeh Stochastic Oscillator Indicator ma na kabhi use nah kiya zada ADX he use kiya hay or app na achi post share ki hay or is forum pa sara indicator ka bara ma detail majod hay. lkn agar Stochastic Oscillator Indicator ko sahi sa is ka expert bana hay to kis kis cheazoo ka khyal rakhen ?
                            Agar ap ADX use kartay ho to us k sath stochastic oscillator ko mila kar use karo, aur phir results say agah karna keh mazeed confirm signals mil rahay hain ya nahi, koi similarity hay in dono indicators may ya nahi.

• #29 Collapse

the particular stochastic oscillator is quite top notch to the trading investor could abide by just the particular stochastic oscillator pertaining to making from the Foreign currency trading market place this is very incredibly necessary for uncovering the market trend.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

the particular stochastic oscillator can be quite very good for your dealing speculator can easily follow just the particular stochastic oscillator for generating in the Forex trading market this is extremely essential for discovering the marketplace craze.

اب آن لائن

Working...
                                X