Meta Trader 4 main Trade K Column ki Mukam Detail
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

ahhhan thanks alot bro kaffi achi knowledge di u nay .. is say kafiii kuch information imiol gae about trade and other things . saty continue takky hamy awr bhi bhut kuch smjh aajy awr seekhny ko mil jay thanks
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

Jab hum trade main enter ho jatay hain to jahan hamra profit or loss show ho raha hota hay os line ki yeh sab details hain. Sab say pehlay order number ata hay. phir time, type ,size, symbol, take profit , stop loss etc. In sab ka knowledge hona humain zarori hay because yeh sab basics hain .
      Proud To Be a Pakistani ..
      • #33 Collapse

Very Well done bro, app ne to kamaal kr diya ha, iss taraha ki thread se bohat achi malooomat milti hain , or yeh hi asal maqsad ha forex portal ka. Mere knowledge main bohat izafa howa
        • #34 Collapse

hey how are you all
          Bro ye sub kuch to Instaforex my bhi hota hai plz muj bata do k Meta trader 4 or Meta trader 5 and also instaforex same hai ya alag alaga hai my new hu iss liy.
          • #35 Collapse

when i agree with you forex trading is incredibly exciting organization within that you can simply understand currency trading after which it start off dealing and find earnings you will get very good earnings when you understand effectively therefore finding out is required to make very good earnings.
            • #36 Collapse

i accept an individual foreign currency trading is quite intriguing organization throughout that you can effortlessly learn fx and then begin dealing and acquire benefit you will get excellent benefit in the event you learn very well so mastering is critical for you to earn excellent benefit.
              • #37 Collapse

my partner and i agree with a person forex trading is incredibly interesting small business inside which you'll very easily learn forex and then start out buying and selling and get benefit you can find good benefit should you learn effectively therefore studying is critical in order to acquire good benefit.
                • #38 Collapse

i believe you currency trading can be quite useful company in which you'll want to very easily find out forex then start off buying and selling and have benefit you can find beneficial benefit should you find out effectively and so understanding is important in order to acquire beneficial benefit.
                  • #39 Collapse

Very nice information sir aur ap ny commission wale option ko shid nazar andaz kar dia hay any way very nice effort for new learners keep it up
                    • #40 Collapse

nice thread brother and you say right i totally agree with you and your thought, and firstly thanks a lot to share this information for us and yes hum in sab ko madd-e-nazar rakhty howay ek kamyab hu sakty hy or as we know forex ek best online business hy jha hum kam waqt mai ek acha profit gain kar sakty hy so keep going.
                      • #41 Collapse

g brother thanx aap ny achi information share ki hy, is sy new bie ko bht ziada knowledge mila hy, i think pricitse is the main success of key, jb hm Forex ko learn krty hen or to acha knowledge milta hy thanks..../..../
                        • #42 Collapse

is mai app ko yeh kuch dekhne ko milta hay order number time type size symbol price stop loss aur take profit price commission swap aur profit yeh sab cheez hay jo hum ko aik time trade main milte hay kuch hum nahi lete hay aur na dete hay jese swap aur commission hum nahi lete aur dete.

• #43 Collapse

Yes both are real one in the forex trading every thing is possible you will make the rich over night if you make a good and better decesion at the right time and right thing you will be rich and if any thing goes goes wrong you will be in loss . But when you have a lost of years in the forex you will able to calcualte the risk and time management and always goes in profit
                            • #44 Collapse

ager app ka account verify nahi hai tou yeh app ko withdraw nhi day ga lekin app ka bonus transfer tou ho jae ga is liye app ko chaye hai k app wohi account attach kren jo verify ho ta k app ko bhi faida ho jae
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

experience har field ma boht aham kirdar ada karti ha. forex trading ma bhi aik successful forex trader bannay k liya experiece ka hona boht zarori, or experience hum demo account am practice kar k hasil kar saktay ha, jo k aik boht hi best option ha trading ko seekhnay or experience gain karnay ka.

اب آن لائن

Working...
                                X