Clear All
  • #16 Collapse

bhai na mein indicoters use karta hon or na mujhe is bare mein pata hy
    is mein ap bhi na paro to acha hy apni lagan se kam karo or mehnat se
    indicoters bhi to 100 fisad thek nhi hote na ap khud koshih karo inshallah
    kamyab ho jao gy
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

sir is main hamain value Change Karnay Ki Zarorat tou nahin hai???or dosri Photo Abhi Download nahin ho Rahi magar Main Aj isay orr Zyada Study Kar K Apply Karoun Ga phr aap Ko bataoun Ga k kya fark para.
      • #18 Collapse

bhai bahot hi achi ceez batai he hum is se bahot faidah utha saktey hain aesy hi achey achey anycater batatey raha karo tak hum sekh sakain our achi trad ker sakain umeed he k sub logon ko bhi zarorat ho gi
        • #19 Collapse

Sir aap nay eek Buhat Achay indicator K baray Main batay Main nay mt4 Man isay dekh liyaa hai... Acha sir is main hamain value Change Karnay Ki Zarorat tou nahin hai???or dosri Photo Abhi Download nahin ho Rahi magar Main Aj isay orr Zyada Study Kar K Apply Karoun Ga phr aap Ko bataoun Ga k kya fark para...........
          • #20 Collapse

Over the last 16 years, since the "currency panic" of 1995, the rate of the yen to the dollar, then to the euro, has fallen several times. Each time the weakening was due to feature of the monetary policy of the Bank of Japan and the large-scale placement of debt securities by the Ministry of Finance of Japan.

• #21 Collapse

Having regard to the fact that the level of inflationary expectations in the economy remained consistently low, in the market for government debt, there formed a certain price corridor, which had an effect on the rate of the Japanese currency, the value of shares and the activity in capital flows (inflows and outflows).

• #22 Collapse

At the moment the Japanese authorities intend to produce as little additional securities on the open market as possible, and if the rate of return on debt starts to fall, it would mean the next stage of the Japanese currency weakness. Otherwise if interest rates on debt securities start to rise, the yen will certainly have a chance to strengthen, as this will cause the demand for shares from the local capital.

• #23 Collapse

While the weakness of the yen remains, the market stays convinced that the course of the yen will continue to fall. Activation of carry trade operations with funding in the yen is another proof. However, the risks associated with an increase in inflation expectations among Japanese investors can trigger a rise in interest rates on the bond market and as a result reversal to the yen.

• #24 Collapse

this is one of the best couples that can trade of them because he respects the technical analysis and not as fast as the rest of the Japanese pairs so you could see that I'm doing it in the news, all of which belong to the dollar because it is the movement in the same direction as the news without reflection as big as the rest of the JPY crosses

• #25 Collapse

boht usefull tareeqa btaya ap ne or boht detail se bhi btaya parhny ka maza a gaya but ap indicators per bhi post karanin jo must have indicators hoty ha r kesy istamaal kie jaty ha.
                      • #26 Collapse

you utilize stated a great information on adx indicator AND ALSO this is the custom AND ALSO default indicator IN ADDITION TO i can carry That in meta 4 trading software AND ALSO my partner and i will probably apply for a good market analysis AND ALSO my partner and i will certainly earn good profits AND ALSO when i will obtain a greater idea information about market trend then we may trade throughout a good far better way AND This is very good indicator
                        • #27 Collapse

yeh aik boht acha forum hy aur jo log forex mein new hoty hein un k liy boht acha hy aur ap ka thread bi boht acha hy muj ko ess mein seekhny k liy boht kuch mila hy aur mein ess ko boht zyadh like krta hoon. lekin jahan tk ap k thread k jwab ka talaq hy to mein abi new hoon mujh ko sai trh sy pta nai hy ess liy ai mein sirf study kr rha hoon right bri idont know wht is that but nice

• #28 Collapse

broa achaw hai but mai yahn tak aya hi i abi tak ahhahaa wel yeh aik boht acha forum hy aur jo log forex mein new hoty hein un k liy boht acha hy aur ap ka thread bi boht acha hy muj ko ess mein seekhny k liy boht kuch mila hy aur mein ess ko boht zyadh like krta hoon. lekin jahan tk ap k thread k jwab ka talaq hy to mein abi new hoon mujh ko sai trh sy pta nai hy ess liy ai mein sirf study kr rha hoon

• #29 Collapse

brother very well explained by you of this indicator. ye humein market ko analyze karnay main achi khasi help kar sakta hai. iss se hum market main enter honay ka sahi waqt jaan saktay hain. it can be useful for us in our trading.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

Welldone bro u have started a great thread for us ... lekin mera ek sawal ye hai k hum is mein value changr kr skty hain ya nhi ? agar change krengy tou kia faida or nuksaan ho skta hai

اب آن لائن

Working...
                                X