mera mt4
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

I am new in th8s field and i headr that we can operate our account on Android mobiles ...any one will tell me about thid that how wec an use it in android mobile so good....

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

i thing no limite to posible in forex market but you can set limite when you start my limite in forex market......

• #18 Collapse

r as tra ap ka account opne to nahi hu ge as tara to buss ap ka broker he open hu ge ap as me file me ja kr login ke buton pye ja kr as me id or passord or sever do or phr login kro ap ka account open hu gye ga.
        • #19 Collapse

Dear aap ka ager mt4 kam nai kr rha, to aap mt4 ko uninstall kr k again instal karen or phr b na ho to, latest mt4 kr lain, nai to last importunity yai hy k aap again window kr lain or latest software install karen to mt4 install ho jahy ga, ye problem bht kam pc main hota hy, its not big problem,
          • #20 Collapse

should you next you'll receive your accomplishment inside the trading consequently must function tricky and even more training in order to receive the accomplishment inside the trading.
            • #21 Collapse

In the affair you do after that you are going to have the greatest results in the course of your purchasing as well as providing consequently need to operate ripped away Furthermore a complete lot much more finishing up programs if you would like gather your outcome Despite the fact that throughout the investment.
              • #22 Collapse

bhai jan forx trading man mt4 to bhot he best softwear ha lekn ab koch logon ka kahna ha k ye softwear ab koch msail peda kr rha ha or nakam ho rrha ha lekn bhai jan mujhy to esa nahan lgta man bhe s pe kam krta hon lekn mery pas to ye best jara ha
                • #23 Collapse

The equation is not right, the major determining factor fro profits is the skills you invest in, with poor skills, no capital is big enough to crumble in the forex world! Take time to invest in skills and you will reap big in future.
                  • #24 Collapse

ok dear Ajkal mere mt4 me problem aa rhi hy khch smj ni aa rha,masla ye hy k mt4 open hi ni ho rha,maine reinstal kr k chek kia to ho gia open lakn jb laptop ko restart';';';;;;;;;;;;;
                    • #25 Collapse

jab say MT4 ka new version aaya hay mere saath bhi yehi problem chal raha hay, waisay to open hota hay magar jab koi new indicator MQL4 mein daal kar open karo to sab kuchh jaam ho jata hay, mt4 k asal indicator to sahee chal rahay hein magar bahir say koi naya indicator nahi lay raha, agar kisi bhai ko samajh aa rahi ho to zaroor samjhaye ga, thanks.
                      • #26 Collapse

you need to re-install you meta4 and then attach your account here Inshallah your software will work better
                        • #27 Collapse

dear may be internt connection ki wajha sy bhe aisa ho skta hai ya phr software bhe expire ho skta hai apko chahye k kisi or company ka software dowload ker lo kyunki just server ki bat hoti hai tradinf plarfarm software to hum koi bhe use ker skty hain
                          • #28 Collapse

here you are the forex trades so thatis really good form here you can do that theare are the forex trading here ............
                            • #29 Collapse

Bro dekhen mere sath bi ye kahin dafa hua he ye windows ki wajah se hota he admi ko window change karni chaiye jese hi mt4 ka problem ai admi window change kare usi waqt dobara reinstall karenge tou wo problem solve hojai ga aur apka mt4 bilkull theak hojai ga .
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

you possibly can unistall this all over again mount in the event all over again please don't do the job subsequently look at ones microsoft windows in the event disease subsequently search within or maybe reinsatll microsoft windows.

اب آن لائن

Working...
                                X