Equatiy ,free margin aur sperad kia hai???
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

ye hamara bacha hwa balance hta hay..ap ki lagai hoi trads ke nafa ya nuqsan ko plus ya maines kerny ky bad jo ap ka balance bany ga usy Equity kehty han ap ki lgai hoi trade ki qemat ko margin aor Equity se margin ko tafreeq kerny se free margin hasil hota hy.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

ej bhai kafi Wood ye kehty hain free margin hume ssmjh nahi ati ahi in order to ye hota hai k jub ap trade open karty ahin usk bad jo apka balnce remain rehta hai hum usy free margin kehty ahin
      • #18 Collapse

main yahan new hoon mujhe in terms ke barey main nae maloom but sprad ke maning hote hai bid aur asking price ka diffrence jo ke other way main ek tarekay se profit bhi keh sakte hai hum
        • #19 Collapse

free margin woh margin hota ha jis pr app further trade kr skte ho and spreads difference hota ha buying and selling of a currency pair ka.ap jab trade enter karty hien to balance mein profit ya loss plus ya minus hota hy wo equity hoti hy. Trade ka margin balance sy minus karen to free margin a jata hy.
          • #20 Collapse

Dear equity apkey balance se jo trade lagi hoti hai ya woh nafa main ho ya minus main us key bad jo bhi hoga woh equity main hoga aur jo trade ka ratio hoga woh apka margin hoga aur free margin apkey margin aur equity k minus karney se hasil hoti hai aur spread hamesha buy or sell k darmyani farq ka jo hissa hota hai usey kehtey hain.
            • #21 Collapse

dear trade lagany k bad hamray pas jo raqam baqi bach jati hai wo equity mein shamil hoti hai lakin marjin free ka matlab yeh hota hai k hum kitni trade or maybe laga skty hain as well as currency mein shopping AND selling k darmiyan jitny pips ka farq hota hai wo spread kehlata hai
              • #22 Collapse

good specifics and this details enables lots within collection that I am uncertain connected with Applying water offer you a unique, although When i many thanks for the energy it is to me an extremely valuable carefully thread exclusively.
                • #23 Collapse

excellent facts and that details permits a good deal in line that I am
                  not sure of Watering present you with a certain, but I thanks for
                  your energy This is often for me a really helpful thread specifically
                  • #24 Collapse

Hello my dear brother and hello to all of you and all those involved in Forex Trading this first Find content with this site and I hope that all benefit from views and comments

• #25 Collapse

thank you for the great information and that inofrmation helps alot in thread that contains information like that and the best thing is to watch the history of the realted paors in which one should trade in it so that he so the diffrence between the loss and the profit

• #26 Collapse

Ap Log muje pta sktaien h k equatiy free margin r sperad kya hota h???r sab forum members s guzarish h k zara detail s ptae ga r step by step ptae

• #27 Collapse

hello to almost all regarding a person AND just about all anyone involved within Forex Trading the particular primary get content about this website AS WELL AS my spouse and i hope The item all benefit from views IN ADDITION TO comments

• #28 Collapse

thank people to its brilliant points AS WELL AS That points helps a lot inside thread This includes specifics similar to The item and the Least complicated thing will be to check out ones history of a related paors that individual In the event that trade in It therefore This he therefore the difference between your current loss and the profit.

• #29 Collapse

han ji equity wo hoti hai jo ap ke loss ke bad ap ke pass bachti hai os ko equity hoti hai aur margin ye hota hai ke ap kitne order place kar sakte hain aur jab ap ka margin minus ho jata hai tu koi bhi order place nahi kar sakte hain aur spread ye hota hai ke ye brokers ka commission hota hai jo ap ko her order per dena hota hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

equity wo balance hota hai jo k humara present me chal raha hota hai is lye hum jo b kam kare ek cheez ko dekh len k is me kesay kam ko karna hai aur samjhna hai.

اب آن لائن

Working...
                                X